Jump to content
IGNORED

Goedkope vliegtikets


Recommended Posts

ik ben op zoek naar goedkope vliegtikets ,

normaal vlieg ik altijd met thai air maar de prijzen zijn het laatste jaar zo omhoog gegaan :Eat_Me:

dat je ongeveer tussen de 800 en 1000 euro moet spenderen aan tikets .

heeft iemmand een goed alternatief waar de prijzen wat lager liggen en de service on board toch degelijk is ?

alvast bedankt :Bow2:

Link to comment
Share on other sites

he man, alles ok?

welke periode wil je vleiegen?

 

 

ik heb al 2 x vanuit dusseldorf gevlogen een pak goedkoper dan vanuit brussel of amsterdam.

 

ik heb laatst geboekt bij http://www.travel4joy.de/ - email : [email protected]

 

je stuurt een email met de periode die je wil een paar dagen later krijg je antwoord.

 

je kan bevestigen via email en betalen via bank overschrijving.

 

ik heb nu voor mijn ticket dat wel 7 maand geldig blijft 725 € betaald.

 

ik denk dat je voor een maand ticket rond de 600 zit.

 

kijk ook eens op http://www.worldticketcenter.nl/vliegtickets

 

greets

 

sponge bob

Link to comment
Share on other sites

alles goed met mij :D

ik was van plan om 2 of 3 weken te gaan in oktober van 19 okt tot 2 nov of 9 nov.

ik zal zeker de site is bekijken .

hoe ben je naar dusseldorf gegaan ? trein ?

laatste keer ben ik met de tgv naar parijs gegaan en vandaar uit rechtstreeks naar bangkok ,

maar om eerlijk te zijn is het een beetje tegengevallen met de trein .

veel te veel wachten :Hair_Out1:

cheers

Link to comment
Share on other sites

nog bm's met een beetje raad over vliegtikets naar bangkok?

Vanuit belgie of omringende landen , tegen een redelijke prijs .

alle info is welkom :rolleyes:

cheers

Link to comment
Share on other sites

Aan het eind van de maand ga ik naar Pattaya en vlieg ik met Singapore airlines vanuit London met de A380.

Niet de goedkoopste vlucht die ik ooit nam, 1000€, maar ik wou eens in deze mastodont vliegen.

 

Als je een lange periode op voorhand kan boeken dan kan je volgende sites bekijken.

 

www.Joker.be

www.Connections.be

 

Als je naar Dusseldorf met de wagen kan en je vliegt niet geduerende drukke periodes dan is LTU de laagste kost die er is.

LTU heeft ook een goede service en vliegt dagelijks op BKK en meermaals naar Phuket.

 

Een andere manier om te zoeken naar goedkope vluchten is eerst kijken via Travel.yahoo.com

die geven allemogelijke combinaties met de veschillende carriers, als je een goede prijs vindt bij een carrier ga dan zeker eens naar de site van de carrier zelf meestal vindt u daar nog betere prijzen. heb dit ooit gedaan met malaysia airlines van Schiphol en Ethiad vanuit Brussel.....

 

Nog 16 dagen en ik vertrek richting paradijs...;;

Link to comment
Share on other sites

Als je via Dusseldorf gaat, dan kun je het beste je laten wegbrengen met de auto want het reizen vanuit Belgie naar Dusseldorf met de trein gaat erg lang duren. Vanuit Venlo is het al 1 uur met de trein, dus daar wordt je niet echt vrolijk van.

 

Probeer eens via air berlin, zij hebben meestal goede aanbiedingen. http://www.airberlin.com

Veel succes man en een fijne vacantie in Thailand.

Link to comment
Share on other sites

Als je via Dusseldorf gaat, dan kun je het beste je laten wegbrengen met de auto want het reizen vanuit Belgie naar Dusseldorf met de trein gaat erg lang duren. Vanuit Venlo is het al 1 uur met de trein, dus daar wordt je niet echt vrolijk van.

 

Probeer eens via air berlin, zij hebben meestal goede aanbiedingen. http://www.airberlin.com

Veel succes man en een fijne vacantie in Thailand.

 

Jazeker Dusseldorf moet je met de wagen heen, goed bereikbaar en veel parking in laag seizoen voordelige tarieven en deze kan je op de site van de luchaven checken http://www.dus-int.de/dus_en/

 

Airberlin en LTU behoren tot dezelfde holding en als je met LTU vliegt is het een minimale kost als je vanuit en andere luchthaven vertrekt met AB.

Dus je kan even goed naar Keulen rijden daar met AB naar Munchen en vandaar met LTU naar Bangkok.

Dit Kan je booken van op de AB of LTU site.... Dus zoek je gewoon de korts bij luchthaven waar AB vertrekt dit kan AMS zijn of DUS of Paris Orly of Saarbrucken of Keulen.....

 

 

succes

Link to comment
Share on other sites

Aan het eind van de maand ga ik naar Pattaya en vlieg ik met Singapore airlines vanuit London met de A380.

Niet de goedkoopste vlucht die ik ooit nam, 1000€, maar ik wou eens in deze mastodont vliegen.

 

Als je een lange periode op voorhand kan boeken dan kan je volgende sites bekijken.

 

www.Joker.be

www.Connections.be

 

Als je naar Dusseldorf met de wagen kan en je vliegt niet geduerende drukke periodes dan is LTU de laagste kost die er is.

LTU heeft ook een goede service en vliegt dagelijks op BKK en meermaals naar Phuket.

 

Een andere manier om te zoeken naar goedkope vluchten is eerst kijken via Travel.yahoo.com

die geven allemogelijke combinaties met de veschillende carriers, als je een goede prijs vindt bij een carrier ga dan zeker eens naar de site van de carrier zelf meestal vindt u daar nog betere prijzen. heb dit ooit gedaan met malaysia airlines van Schiphol en Ethiad vanuit Brussel.....

 

Nog 16 dagen en ik vertrek richting paradijs...;;

 

Ik heb bij joker gebookt naar PTTYA met ThaiAirways 1/30 juni vertek van Brussel (LFTH )via Frankfurt totaal 743,88 euro , wel tijdens vroegboekactie, nog 20 dagen 22 uur tot take-off :P

   Non native English writing poster, not using a spell checker !! 

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de interessante links. Door de veelheid aan informatie zie je soms nog nauwelijks het bos door de bomen en wanneer kan je terugvallen op de ervaring van lotgenoten maakt dat het leven alleen maar makkelijker. :Bravo1:

Link to comment
Share on other sites

fly2asia.eu

 

* Thai Airways Early Bird - Special *

 

1 Monatsticket / Ticketing innerhalb 3 Tage

 

ABFLUEGE ab FRA / MUC

vom 20.April 08 - 17.Juni 08 und

25.August -08 - 25.September 08

 

********************

ab/bis FRA nur auf TG 922 /TG 923

ab/bis MUC nur auf TG 924 /TG 925

 

 

ab FRA - BANGKOK EUR 375,- + ca. 168,- Taxes (MUC - 6,-)

 

auf Wunsch Rail & Fly + EUR 60,- Zuschlag

 

WE Zuschlaege fuer Fluege am Freitag oder Samstag + 10.- Euro

 

weitere Early Bird Preise z.B. nach ( weitere Verbindungen bitte anfragen):

Phuket, Chiang Mai, Chiang Rai, Udon Thani, Krabi EUR 420,- + ca. 204,- Tax

 

Ko Samui EUR 520,- + ca. 190,- Tax

Manila EUR 500,- + 228,- Tax

Brisbane, Perth, Sydney, Melbourne EUR 625,- + ca. 325,- Tax

Auckland EUR 745,- + ca. 315,- Tax

 

Kinder 2-11 J. zahlen ca. 67 % / Baby-Inf 0-23 M. zahlen ca.15% + jew. Tax

 

Umbuchungen vor Ort innerhalb der Ticketgueltigkeit Eur 200,-

 

Bitte beachten Sie: Nachstehende Zuschläge, werden ab sofort von Thai Airways zusätzlich erhoben:

- € 10.- pro Person = Wochenendzuschlag für Abflüge an Freitagen & Samstagen

- € 20.- pro Person = Aufpreis für Nutzung der Flug Nr. TG 921 (ab FRA ca.15.00 H)

 

ab dem 28.APR.08 Kerosinpreiserhoehungen ( + ca. 60 US$ FRA-BKK-FRA)!

 

Ab dem 01.JUL 08 fuer Special & Promotion Buchungsklassen -V- & -W-

keine Meilengutschriften mehr!

 

 

-----------------------------------------------------------------------

 

Ethiad

 

"LUCKY FARES" APR-JUN

 

Abfluege vom 01.APR - 30.JUN 08

 

15.Jun 08: letzter Tag der Ticketausstellung!

 

Ticketing / Bezahlung innerhalb 3 Tage

 

ab FRA/MUC - BANGKOK EUR 400,- + ca. 162 Taxes (ab MUC -ca. 6,- Eur)

 

auf Wunsch Rail & Fly 2.Kl. inclusive

 

Umbuchungen vor Ort Eur 200,-

 

Mindestaufenthalt ist die Nacht von Samstag auf Sonntag bzw. 5 Tage / 4 Nächte; Maximalaufenthalt 1 Monat.

Kinderermässigung: Kleinkind (0 bis 23 Monate) zahlt ca. 10 %, Kind (2-11 Jahre) zahlt ca. 67 %, jeweils plus anfallender Treibstoffzuschlaege, und Taxzuschlaege

 

September 08

 

 

2. LUCKY FARES" im SEP/08

 

Abflug vom 05.Sep - 25.Sep 08

 

 

15.Jun 08: letzter Tag der Ticketausstellung!

 

Ticketing / Bezahlung innerhalb 3 Tage

 

ab FRA/MUC - BANGKOK -T- EUR 400,- + ca. 163 Taxes (ab MUC -ca. 6,- Eur)

 

ab FRA/MUC - BANGKOK -V- EUR 485,- + ca. 163 Taxes (ab MUC -ca. 6,- Eur)

 

auf Wunsch Rail & Fly 2.Kl. inclusive (neu als e-ticket)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Thai

 

 

TG Special "Zahle 1 Ticket und bekomme 2 Tickets "

 

Unter dem Motto "BUY one - Get one Free" hat TG nun auch einen Special in der Economy Klasse aufgelegt. Zwei gemeinsam Reisende Kunden fliegen bereits ab 385,- EURO pro Person plus Steuern und Zuschlaege nach BKK.

 

 

Abflugzeitraum: 08.05.-20.06.08 (letzter Abflug ab Deutschland)

Buchungszeitraum: ab sofort bis 20.06.08

 

Greetings

Man...places sexual intercourse far & away above all other joys...he will risk life, reputation, everything...to make good that opportunity and ride it to the overwhelming climax." - Mark Twain

Link to comment
Share on other sites

fly2asia.eu

 

* Thai Airways Early Bird - Special *

 

1 Monatsticket / Ticketing innerhalb 3 Tage

 

ABFLUEGE ab FRA / MUC

vom 20.April 08 - 17.Juni 08 und

25.August -08 - 25.September 08

 

********************

ab/bis FRA nur auf TG 922 /TG 923

ab/bis MUC nur auf TG 924 /TG 925

 

 

ab FRA - BANGKOK EUR 375,- + ca. 168,- Taxes (MUC - 6,-)

 

auf Wunsch Rail & Fly + EUR 60,- Zuschlag

 

WE Zuschlaege fuer Fluege am Freitag oder Samstag + 10.- Euro

 

weitere Early Bird Preise z.B. nach ( weitere Verbindungen bitte anfragen):

Phuket, Chiang Mai, Chiang Rai, Udon Thani, Krabi EUR 420,- + ca. 204,- Tax

 

Ko Samui EUR 520,- + ca. 190,- Tax

Manila EUR 500,- + 228,- Tax

Brisbane, Perth, Sydney, Melbourne EUR 625,- + ca. 325,- Tax

Auckland EUR 745,- + ca. 315,- Tax

 

Kinder 2-11 J. zahlen ca. 67 % / Baby-Inf 0-23 M. zahlen ca.15% + jew. Tax

 

Umbuchungen vor Ort innerhalb der Ticketgueltigkeit Eur 200,-

 

Bitte beachten Sie: Nachstehende Zuschläge, werden ab sofort von Thai Airways zusätzlich erhoben:

- € 10.- pro Person = Wochenendzuschlag für Abflüge an Freitagen & Samstagen

- € 20.- pro Person = Aufpreis für Nutzung der Flug Nr. TG 921 (ab FRA ca.15.00 H)

 

ab dem 28.APR.08 Kerosinpreiserhoehungen ( + ca. 60 US$ FRA-BKK-FRA)!

 

Ab dem 01.JUL 08 fuer Special & Promotion Buchungsklassen -V- & -W-

keine Meilengutschriften mehr!

 

 

-----------------------------------------------------------------------

 

Ethiad

 

"LUCKY FARES" APR-JUN

 

Abfluege vom 01.APR - 30.JUN 08

 

15.Jun 08: letzter Tag der Ticketausstellung!

 

Ticketing / Bezahlung innerhalb 3 Tage

 

ab FRA/MUC - BANGKOK EUR 400,- + ca. 162 Taxes (ab MUC -ca. 6,- Eur)

 

auf Wunsch Rail & Fly 2.Kl. inclusive

 

Umbuchungen vor Ort Eur 200,-

 

Mindestaufenthalt ist die Nacht von Samstag auf Sonntag bzw. 5 Tage / 4 Nächte; Maximalaufenthalt 1 Monat.

Kinderermässigung: Kleinkind (0 bis 23 Monate) zahlt ca. 10 %, Kind (2-11 Jahre) zahlt ca. 67 %, jeweils plus anfallender Treibstoffzuschlaege, und Taxzuschlaege

 

September 08

 

 

2. LUCKY FARES" im SEP/08

 

Abflug vom 05.Sep - 25.Sep 08

 

 

15.Jun 08: letzter Tag der Ticketausstellung!

 

Ticketing / Bezahlung innerhalb 3 Tage

 

ab FRA/MUC - BANGKOK -T- EUR 400,- + ca. 163 Taxes (ab MUC -ca. 6,- Eur)

 

ab FRA/MUC - BANGKOK -V- EUR 485,- + ca. 163 Taxes (ab MUC -ca. 6,- Eur)

 

auf Wunsch Rail & Fly 2.Kl. inclusive (neu als e-ticket)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Thai

 

 

TG Special "Zahle 1 Ticket und bekomme 2 Tickets "

 

Unter dem Motto "BUY one - Get one Free" hat TG nun auch einen Special in der Economy Klasse aufgelegt. Zwei gemeinsam Reisende Kunden fliegen bereits ab 385,- EURO pro Person plus Steuern und Zuschlaege nach BKK.

 

 

Abflugzeitraum: 08.05.-20.06.08 (letzter Abflug ab Deutschland)

Buchungszeitraum: ab sofort bis 20.06.08

 

Greetings

 

 

Via de website van http://www.vliegtuigtickets.com/ een retourtje Schiphol - Bangkok met China Airlines voor

676,- EUR tax inclusief.

 

Allemaal mooi, maar tot je wil boeken, dan is ofwel volzet of enkel indien voldoende gegadigden.... :Laugh1: , ik hou enkel rekening met wat BMembers hier uiteindelijk kunnen boeken en betalen... :Whistle:

Heb zo al ontelbare VANAF prijzen geraadpleegd :)

   Non native English writing poster, not using a spell checker !! 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Allemaal mooi, maar tot je wil boeken, dan is ofwel volzet of enkel indien voldoende gegadigden.... :o , ik hou enkel rekening met wat BMembers hier uiteindelijk kunnen boeken en betalen... :GrinNod1:

Heb zo al ontelbare VANAF prijzen geraadpleegd :D

 

bedankt voor de informatie man

Link to comment
Share on other sites

Goede bruikbare informatie hier jongens. Dank je wel.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

@ loso4ever

 

Subic bay was dat een meevaller?! Zou ook graag de filipijnen willen bezoeken.

Ik surf&bodyboard nogal graag en weet dat de filipijnen goede stranden hebben daarvoor.

 

Zou graag een vlucht Amst Bangkok Manilla Bangkok Amst zoeken maar ik vrees dat ik niets zal vinden.

Ik zoek al weken een goedkoop ticket naar bangkok die 3maand geldig is, periode januari.

Link to comment
Share on other sites

kijk ook eens op thailandtravel.nl hebben veel aanbiedingen voor een maand en meer.

 

op cheaptickets.nl/vliegwinkel.nl hebben ze ook veel goedkope vluchten,

wel even een uurtje zoeken maar je kan zo 100 euro uitsparen op verschillende datums

makkelijker kan je het niet verdien toch?

Link to comment
Share on other sites

kijk ook eens op thailandtravel.nl hebben veel aanbiedingen voor een maand en meer.

 

op cheaptickets.nl/vliegwinkel.nl hebben ze ook veel goedkope vluchten,

wel even een uurtje zoeken maar je kan zo 100 euro uitsparen op verschillende datums

makkelijker kan je het niet verdien toch?

 

Bij thailandtravel heb ik dit jaar mijn ticket geboekt en tot zo ver een goede indruk! Ik heb de ticket bij hun in Rotterdam op kantoor betaald.

 

Beetje rondkijken loont meestal.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Vanaf de Duitse of Engelse luchthavens zijn goede deals te vinden.

 

www.netflights.co,uk vanuit de UK (of andere vergelijkingssites) bieden al vluchten aan voor 400 pond, oftewel 450 euro, de prijzen vanaf Amsterdam zullen uiteindelijk ook mee moeten, want de vluchten zitten gewoon niet vol!

En anders, zo duur om naar de UK te komen is het niet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik heb ook via Thailandtravel.nl geboekt en nog deze maand ga ik voor €549 all inn naar LOS

Link to comment
Share on other sites

@ loso4ever

 

Subic bay was dat een meevaller?! Zou ook graag de filipijnen willen bezoeken.

Ik surf&bodyboard nogal graag en weet dat de filipijnen goede stranden hebben daarvoor.

 

Zou graag een vlucht Amst Bangkok Manilla Bangkok Amst zoeken maar ik vrees dat ik niets zal vinden.

Ik zoek al weken een goedkoop ticket naar bangkok die 3maand geldig is, periode januari.

Sorry Vinie, maar ik zie nu pas je reactie hier.

Subic Bay is erg mooi en zeker waard om eens te bezoeken. Er zijn echter ook andere mooie plaatsen in de de Filippijnen zoals Tagaytay bijvoorbeeld. Ook niet ver van Manila.

 

Als je Thailand wilt combineren met de Filippijnen kun je bijvoorbeeld boeken bij Thai Airways. Je vliegt dan weliswaar vanaf Frankfurt, maar zij bieden de mogelijkheid om per trein naar Frankfurt te reizen. Het voordeel bij hen is, dat je met een ticket van Frankfurt naar Manila een tussenstop kunt maken in Thailand. Ik weet dit uit eigen ervaring en deze optie is mij goed bevallen. Als je in Amsterdam of directe omgeving woont, dan is het heel eenvoudig om te boeken via hun kantoor aldaar. http://www.thaiairways.nl

 

Thai Airways International

Sarphati Plaza

Rhijnspoorplein 24

Amsterdam

020-5141810

 

Succes,

Adrie.

Link to comment
Share on other sites

Ik ga in September naar Thailand en in deze periode is het boeken en vliegen vanaf Dusseldorf naar Bangkok het voordeligst via LTU(oftewel Air Berlin). Deze twee bedrijven werken namelijk samen. http://www.airberlin.com

Het ticket kost bij hen voor een vlucht van DUS naar BKK, vertrek 16/9 en terugvlucht op 15/10 €650 all inclusief. Bij Thailand Travel kost dezelfde vlucht dan €704.

Link to comment
Share on other sites

Mijn e-ticket was 750 euro.. (LTU) 2 july - 5 augustus.. Via amsterdam is t al een stuk duurder

I don’t understand why prostitution is illegal. Selling is legal, fucking is legal. So why isn’t it legal to sell fucking? You know, why should it be illegal to sell something that's perfectly legal to give away. I can't follow the logic on that at all. Of all the things you can do to a person, giving someone an orgasm is hardly the worst thing in the world. In the army they give you a medal for spraying napalm on people. Civilian life, you go to jail for giving someone an orgasm. Maybe I'm not supposed to understand it.

 

 

 

 

Some of My FavouriTe Humans are sLuTs..

Link to comment
Share on other sites

Mijn e-ticket was 750 euro.. (LTU) 2 july - 5 augustus.. Via amsterdam is t al een stuk duurder

Sinds vandaag zijn de tickets bij LTU/Air Berlin €20 duurder voor de periode dat ik vertrek.

Via Schiphol is het sowieso duurder, omdat ze daar nog steeds de vliegtax hanteren. In Den Haag zijn ze er intussen sinds een paar weken toch achter gekomen, dat deze tax alleen maar geld kost in plaats van de opbrengst die ze ervan hadden verwacht. Beter laat, dan nooit. :Gift3:

 

Groeten,

Adrie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

emirates 450 euro

Niet meer - maar het retour vlught was te lang - 21-24 uur!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.