Jump to content
IGNORED

Randy's tweede Pattaya trip


Randy

Recommended Posts

Ik ben tamelijk snel weer vertrokken naar Thailand voor, ja, een tirakje o.a :Whistle: . Daar zal ik niet veel over schrijven. Wel over andere belevenissen. Leest en huivert! :D

Men want to fuck many women. Women want to fuck the best provider. Only in the paysex scene both goals are met.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben tamelijk snel weer vertrokken naar Thailand voor, ja, een tirakje o.a :Whistle: . Daar zal ik niet veel over schrijven. Wel over andere belevenissen. Leest en huivert! :D

god bless you.....looks like u sneeze WTF.....

Link to comment
Share on other sites

Een mooie februari avond in Pattaya...

 

 

Tijd om weer eens alleen op stap te gaan. Vlinderen! Echter, ook in Pattaya gaat dat niet altijd even soepeltjes. Ondanks de vele, vele vrouwen, wil het soms gewoon niet lukken. Lees en huiver...

 

Ik ga naar Soi 6, normaal gesproken is de keus moeilijk (want er zijn vele gewillige types die mijn smaaktest glansrijk halen) maar dit keer zie ik de leuke types wel, maar zij mij niet. Eentje wil wel, Wee uit de Roxy bar, maar met haar ben ik al eens geweest, sterker 2x inmiddels, en nu zoek ik iets 'nieuws'. De types die mij aanstaan, zien mij dit keer niet staan, of zijn in diep gesprek verwikkeld met hun buurvrouw, of hebben meer aandacht voor hun GSM, of hebben al een vis aan de haak geslagen. Wel word ik belaagd door types die in mij de man van hun leven zien, gezien hun verwoede pogingen, echter het leven is hard en ik kan ontkomen. Uiteindelijk kom ik bij de Red Point Bar uit waar 2 fraaie types zitten. Ik klets wat maar kan geen keuze maken. Nou dan neem je ons toch gezellig saampjes? klinkt het in koor. Oef, ja dat kan ook maar triootjes is toch niet zo mijn ding. Moeilijk, moeilijk. Dan gaat de GSM van de ene af. Ze neemt aan, en dat is mijn signaal om vlot met de andere de bar in te duiken. Ik word voorzien van een Singha met ijs en we kletsen wat. Ze heet Donna, en heeft een heel apart fraai koppie met halflang haar. We doen wat opwarmoefeningetjes maar ik merk toch niet een echte klik met haar. Ach de avond is nog jong, dus checkbin en weer naar buiten.

 

Ik besluit naar Walking Street te gaan en beland in Happy a Gogo. Daar zie ik de fraaie Kee weer. Een paar avonden geleden hebben we kennis gemaakt, wat gedronken en geknuffeld. Ik wilde haar best meenemen toen maar verplichtingen elders weerhielden me. Mij ziet ze niet, ze danst aan de andere kant van het podium. Geen probleem, de dames wisselen regelmatig van positie dus zal ze vanzelf in mijn buurt uitkomen. En dan zal ik haar wel een drankje aanbieden. Niet dus, mamasan stapt een paar minuten later naar haar toe, en fluistert wat in haar oor. Kee verlaat het podium samen met een andere dame. Huh??? Kee heeft me nog steeds niet gezien. Ik besluit haar maar eens te zoeken. Ik zie haar niet meer. Ik vraag een serveerster en die gaat voor mij op onderzoek uit. Ze komt terug en meldt dat Kee nu een short time doet. Grrrrr.... Nou ja, niet getreurd, er zijn nog vele visjes in de zee en Kee komt een andere keer wel weer langszwemmen.

 

Ik ga weer verder kijken, naar de Gentlemen's club, van dezelfde eigenaar als de Insomnia disco en de Party Bar op Soi8. Daar tref ik vele fraaie types aan, en al snel zit ik tussen 2 schatjes, Gib en Wouw genaamd. Gib is 20 en superslank, Wouw 22, een lachebekje met iets voller figuur. We kletsen wat en mijn voorkeur gaat duidelijk naar Gib uit. Die reageert wel maar toch niet zo enthousiast als ik hoop. Als Wouw aan het dansen is vertelt ze waarom, ze heeft een Australisch vriendje die over een week of 3 naar Pattya komt, en nu gaat ze tot hij komt, niet meer met mannen mee. Dat moet ik weer hebben, een monogame dame in Pattaya... Het is niet een rotsmoesje, ik merk dat ze mij ook best aardig vindt, knuffelen volop, maar nee, boom boom zit er echt niet in. Ik denk dat ze bang is dat er toch geroddeld gaat worden richting haar vriendje en dat risico vermindert ze door een tijdje monogaam te blijven. In Pattaya hebben de geheugens een termijn van minder dan 2 weken dus dat heeft ze niet slecht bedacht. Bedroefd neem ik afscheid.

 

Ach dan maar weer naar Coyotee's. Ik stap binnen en de zaak is werkelijk afgeladen vol met fraaie dames! Veel onder de 23 denk ik zo, en de oudste zal niet ouder dan 30 zijn. De selecteur van deze zaak (mooie baan moet dat zijn...) heeft een smaak die sterk met de mijne overeenkomt. Om onverklaarbare redenen moet ik opeens aan een vriend van me denken. U denkt nu, kan die Randy zich niet gewoon bezig houden met de Thaise schatjes? Toch is het niet onlogisch, ik ken vriends smaak wel een beetje en ik weet zeker dat hij hier kwijlend rond zou lopen. Hij zou hier waarschijnlijk een kamer huren als dat kon.

 

Ik zie Khar dansen, een fraai meiske dat altijd ondeugend lacht. Ik heb haar al eens meegenomen en dat beviel erg goed. Dus ik besluit terplekke dat zij de gelukkige is vanavond. Ze ziet mij, zwaait en komt na haar dansact naar me toe. Voor ik haar een drankje kan aanbieden zegt ze: sorry, sorry, sorry, vanavond heb ik geen tijd, ik ben met een andere customer... Ik zeg manmoedig, geeft niks lieverd, een andere keer dan maar. Ze omhelst me, lacht stralend en wandelt, nee danst weg, mij met een gebroken hart achterlatend. Dat wordt gezien door ene Pat, ook al zo'n superslank meisje. Daar heb ik al eerder eens mee gekletst en ze komt me redden van de ondergang. Pat is ook niet mis, en ook redelijk handtastelijk, wat ik met plezier onderga. Af en toe moet ze even dansen, en 1 keer doet ze samen met Khar een soort lesbo act. Ik krijg visioenen van beide dames met mij in een bed, brrrr.... Khar ziet goed dat ik ook naar haar blijf kijken, en klant of niet, ze blijft ook lekker flirten.

Na elke dansact komt Pat weer bij me terug voor wat fysieke aandacht. Ik vraag haar, ga je mee? OK, 2000 Baht. Nee dat is veel te veel, voor short time betaal ik 1000. Up to you darling, maar ik wil 2000. OK, no problem, maar ik ga dat niet betalen. OK, no problem, en met een lekkere afscheidszoen gaat ze op zoek naar een ander slachtoffer. Ze is niet boos en ik ook niet. Wel is duidelijk dat ze haar grens heeft bepaald en daar wijkt ze niet van af. Later zie ik haar ook verdwijnen met een andere klant, die blijkbaar wel zoveel geld voor haar over heeft. Good for her!

 

Dan komt een ander schatje langsdeinen. Ze doet me sterk denken aan een Thaise dame, nu in Duitsland. Dezelfde pittige uitstraling, en een soort gretigheid en enthousiasme, in een zeer fraaie verpakking geplaatst door een schepper die duidelijk zijn dag had. Ze komt bij me zitten en voor ik het weet heb ik een adembenemende zoen te pakken. Ze draait en kronkelt zich om me heen, en ik onderga dat met veel plezier. We kletsen wat, en ik denk, niet twijfelen nu Randy, en vraag of ze mee wil. Nee. Pardon? Nee, ik ga niet met mannen mee. Wat? In een Pattaya gogo werken en niet met mannen meegaan? Het moet toch niet gekker worden hier! Ik denk dat ik het niet goed verstaan heb door de muziek en vraag wat ze bedoelt. Blijkt dat ze in Pattaya woont, met papa en mama. Ze kan het niet maken richting hun om met mannen mee te gaan. En ze geeft me een zoen die niet mis te verstaan is. Het is niet dat ze mij niet ziet zitten, maar ze wil alleen dansen, en drankjes van mannen krijgen. Die geef ik haar met plezier, ze is heerlijk gezelschap tenslotte, en we zoenen nog een tijdje door vergezeld van handtastelijkheden die in deze nette tent eigenlijk niet kunnen, maar mamasan knijpt een oogje toe. Ik weet niet wat het is vandaag, maar het noodlot is sadistisch. Wel mooie vrouwen op me af sturen, maar ik kan/mag ze niet meenemen. Ik zal het wel verdiend hebben. Mismoedig neem ik afscheid, en besluit vanavond kuis te blijven. Wie weet heb ik morgen meer geluk. Een liedje komt op in mijn hoofd: I'm a poor lonesome cowboy, fucked over far away from home...

Men want to fuck many women. Women want to fuck the best provider. Only in the paysex scene both goals are met.

Link to comment
Share on other sites

Nog een mooie februari avond in Pattaya

 

 

Vlindertijd! Velen van ons wandelaars weten: het is fijn om een partner te hebben, maar ook fijn om af en toe (!) eens iemand anders vast te pakken dan de oude vertrouwde. Waarom? Geen flauw idee. Het is gewoon lekker. Biologische programmering, misschien.

 

Maar goed, niet te veel filosoferen, anders wordt het een dik boek met vele voetnoten. Ik ging op stap met een maat uit Australië. We gingen eens een barretje hier binnen, een gogo daar, en overal was het wel gezellig, maar qua dames konden we toch niets vinden. Ik stelde voor eens naar een bar op Soi 2 te gaan waar een goede liveband speelde. Er zijn veel bandjes in Pattaya, maar de kwaliteit wil nogal wisselen. Deze band had het helemaal: strak en goed op elkaar ingespeeld, stevige rock met een niet te hard volume en... de mooiste interpretatie van een paar nummers van Pink Floyd. De fans kennen uiteraard 'the Wall' en weten dat er 3 versies van 'Another brick in the Wall' op staan, waarvan nr 2 de zeer bekende versie is die door zo'n beetje elke band gespeeld wordt hier. Deze band echter deed het anders, ze speelden deel 1, gevolgd door 'the happiest days in our life', gevolgd door deel 2, en hoe! Ze improviseerden, soleerden, veranderden tempo en melodie, en al met al speelden ze het beter dan de heren van PF zelf! Echt kippevel, ik vergat gewoon naar de dames te kijken waar er toch verschillende fraaie types van rondliepen. Hemelse muziek!

 

Maar goed, daarna weer op aarde geland, en toch eens goed om me heen gekeken. Ik zag een dame bij een danspaal staan, ze zag me kijken en huppelde vrolijk op me af. Heer als ik ben stelde ik me netjes voor, en we kletsten wat. T was duidelijk een feestbeest, veel humor, en we konden het prima vinden met elkaar. Het leuke was dat ze niet zeurde over drankjes geven of zo, nee we hadden gewoon lol met elkaar. Ze vroeg of ik ook pool speelde, jawel, dat doe ik, niet goed maar wel met enthousiasme. Ze maakte me in, en als ik eens een spelletje won was dat door geluk. We teasden elkaar flink ondertussen, en onuitgesproken was duidelijk dat ik haar mee zou nemen die nacht. Mijn Australische makker vermaakte zich ondertussen ook wel goed maar wilde toch eens ergens anders kijken. OK see you later!

 

T en ik bleven elkaar vermaken en ik wist, dit kan niet fout gaan. Check bin! Met 300 barfine. En wij naar de kamer. Een short time hotel, want mijn vaste partner lag in onze kamer :Whistle: . T wist wel een goed hotel, maar daar aangekomen bleek dat 250 B te moeten kosten voor 2 uurtjes. Beetje veel duur, vond ik, ergens anders wist ik wel iets waar we 3 uur terecht konden voor 280 B. Sorry zei Tuk, maar ik weet nog wel een andere. Naam was iets als 99 hotel, niet al te ver van het Bangkok Hospital (ja, het ligt echt in Pattaya...) Daar mochten we voor 200 B zolang te keer gaan als we wilden! Dat klonk een stuk beter dus hop naar binnen. Dit hotel is eigenlijk meer een motel idee, allemaal kamers naast elkaar, gelukkig wel goed geisoleerd...

 

T douchen, daarna ik, en toen, eindelijk konden we elkaar eens uitgebreid gaan verkennen, en dat hebben we dan ook uitgebreid gedaan. In bed was ze wild, lief, teder, hartstochtelijk, een wervelwind afgewisseld met een lentebriesje. Ze liet zich graag verwennen, en wist ook zelf actief te zijn, en hoe!

 

Nadat we eindelijk uitgeraasd waren, en aan het nakletsen en knuffelen, was het tijd om te gaan. Douchen, en ik geef haar 1000 Baht. Normaal is 500, maar ach, ze is zo lief meneer.

 

Maarrrrr... dat valt fout. Waarom geef je me 1000? Nou, een rare vraag eigenlijk, maar ik zeg, ik geef normaal 500, maar jou wil ik meer geven. Dan komt de aap uit de mouw. Ze gaat (zegt ze) niet vaak met mannen mee, maar als ze meegaat dan wil ze 1500 Baht. Pardon??? Dat zijn gogotarieven, en sowieso betaal ik nooit 1500. Ja zegt ze, maar zij is niet een gewone bardame maar danseres. Kan kloppen, ik heb haar weliswaar niet zien dansen die avond (ze was eigenlijk de hele tijd bij mij), en ze heeft een echt danseressenfiguur. Maar dan nog is 1500 voor een ST erg veel. Omgerekend bijna 35 EUR, en dat is voor Pattaya erg veel. Veel gogodames proberen dat wel te krijgen, maar ik betaal nooit meer dan 1000 ST.

 

Wat nu? Zij niet blij, en ze ziet wel dat ik dat ook niet ben. Ik vraag, waarom zeg je dat niet van te voren? Dan had ik vriendelijk nee gezegd, even goeie vrienden. Nu hebben we een probleem. Normaal gesproken mag je er van uitgaan dat de standaard tarieven 500 ST / 1000 LT zijn in een bar (voor gogo's 1000 en 1500). Ze zegt dat ze het moeilijk vindt om over geld te praten, maar waarom doe ik moeilijk? Andere klanten betalen het zonder meer, no problem. Ik zeg, dat is up to them, maar ik vind het te veel. En omdat ze het nu pas zegt (after the act) krijg ik er een rotgevoel over. OK zegt ze, en ze duwt resoluut het geld mijn kant op, dan betaal je nu niks. Huh? Nee, ik wil je geld niet hebben.

 

Ik ben verbijsterd! Dat klinkt wel leuk natuurlijk, maar ik weet ook dat ze het geld goed kan gebruiken. En als ik 'gratis' met haar kan, voelt dat ook niet goed. Ik leg haar dat uit, maar ze is onvermurwbaar. Of 1500, of niets. No problem.

 

We zitten dicht tegen elkaar aan, mijn arm om haar schouder. Lieverd, het gaat niet zo om het geld, maar voor mijn gevoel klopt dit niet, zeg ik. Als ik niet betaal ben ik happy, en jij niet, en dat wil ik niet. En als ik 1500 betaal ben jij happy en ik niet. Dat ziet zij ook wel. We zwijgen. Fuck denk ik, is het niet linksom dan maar rechtsom, en ik geef haar 1500. Waarom geef je nu 1500? vraagt ze. Ik weet geen andere oplossing, als ik 1000 geef wil je het niet, en ben jij not happy. En gratis vind ik ook niks. Dus dan maar 1500 betalen, ik heb liever dat ik niet happy ben dan jij.

 

Ze heeft blijkbaar bepaald voor zichzelf dat ze 1500 waard is. Niks mis mee, zolang ze dat van te voren zegt natuurlijk. Als ik minder betaal kwets ik haar in haar trots, en gratis vind ik misbruik maken van, dat wil ik allebei niet, dus dit is voor mij de minst slechte oplossing.

 

Ze kruipt tegen me aan en we kletsen nog wat. Ze vertelt wat over haar familie die ze onderhoudt, en opeens barst ze in tranen uit. Net een klein meisje, hartverscheurend. Alle opgekropte verdriet, over wat ze doet voor haar geld, komt er uit. Ik probeer haar te troosten, en uiteindelijk wordt ze wel rustig. Ik ben echt geschrokken, van haar emoties, maar ook van dat ik me toch weer realiseer hoe gemakkelijk het allemaal lijkt voor ons wandelaars, maar dat het voor de dames toch echt niet zo simpel is. Ze gaan met ons mee, we hebben sex, we betalen en that's it voor de heren. Voor de dames in Pattaya ligt dat toch effe anders. Ja ze doen het voor geld, maar (uitzonderingen daargelaten) niet van harte. Ze hopen op een rijke farang die voor ze zal zorgen. Bij de dames die dat niet voor elkaar krijgen, die verharden als ze maar lang genoeg in het vak blijven. En er zijn weinig andere mogelijkheden, de meesten hebben weinig opleiding en om aardig te verdienen is de prostitutie eigenlijk de enige mogelijkheid.

 

We blijven nog wat naknuffelen totdat ze weer helemaal rustig is, en zelfs er weer een voorzichtig lachje af kan. We gaan naar buiten, en nemen innig afscheid. Zelfs met alle geldperikelen kan ik niet anders dan haar aardig vinden. Het ga je goed, T.

Men want to fuck many women. Women want to fuck the best provider. Only in the paysex scene both goals are met.

Link to comment
Share on other sites

Een mooie nacht in januari

 

Wegens een tijdelijke relatiestop met A. weer vrij man, en toch eens op een middag B. gebeld. Die werkt niet meer in haar oude bar, ook daar vlinderen de dames van plek naar plek. Gelukkig houden ze wel hun telefoonnummer :wub: .

 

B. is blij dat ik weer in Pattaya ben, ze is vrij die avond en nodigt me uit met haar zus en een vriendin te gaan eten. Zo gezegd, zo gedaan. Ik pik haar op en we gaan eerst eens even een drankje doen, en bijkletsen. B. is erg vrolijk, en ze ziet er fantastisch uit. Te goed, ik begin alweer voor haar charmes te bezwijken. Elke keer als ik in haar mooie ogen kijk, word ik, ja, wat? Het is gewoon weer als vanouds. B. is en blijft een superfraaie dame, die me altijd zal blijven aantrekken.

 

Na wat drankjes zus en vriendin opgezocht in een restaurant tussen 2nd en 3rd Road. Een echt Isaan restaurant, wat inhoudt dat je op de grond op een matje zit, benen gekruist, aan een laag tafeltje waar het eten op geserveerd wordt. Een grote pot met water wordt op een stoof met brandende kooltjes gezet, en daar verdwijnt van alles in: groenten, vlees, vis, kruiden.

 

Ik mag niets doen, de dames regelen alles, en onder het kleppen door word ik regelmatig van lekkernijen voorzien, uit de stoofpot en wat een ober nog verder aandraagt. Het is erg gezellig zo met z'n vieren, en de tijd vliegt voorbij. Het is rond elven als we weer eens opstappen. Zus en vriendin gaan de ene kant op en B. en ik kijken elkaar aan.

 

Wat nu? Ik zeg B. dat ik haar erg leuk vind maar wel dat ik toch echt butterfly ben en blijf. I know you are. Up to you zegt ze kortaf. Mmmmm, ik twijfel wel, maar dan denk ik oh what the fuck, en vraag of ze nog meegaat iets drinken. OK. Ik weet dat ze pool spelen leuk vindt, en vraag haar waar we dat het beste kunnen doen. Laten we naar WS gaan, de Hot Tuna bar. Daar zijn er 4 van, maar ze neemt me mee naar een die ik nog niet ken, vlakbij Simon's Beer Bar Complex. Ze heeft daar vroeger ook gewerkt. Beetje pijpela, 3 pooltables, en veel te veel mooie dames lopen daar rond. B. kent ze allemaal en begroet ze uitbundig, en stelt me voor. Eentje zegt tegen B. dat ze weer een hansum man heeft meegenomen, waarop B. zegt, he's a big butterfly! Ik zeg Pahkwaan, wat iets betekent als 'sweet mouth' oftewel vleier, en geef die dame ook een drankje. Later komt er nog een katoey bij, die vreselijk goed pool speelt. Ik moet en zal tegen hem spelen, maar ben wel zo slim dat niet om geld te doen, wat hij enthousiast voorstelt. Maar goed ook, hij wint erg makkelijk.

 

We spelen gevieren wat spelletjes en af en toe worden de drankglazen weer bijgevuld. Zo tegen 3en stappen B. en ik op, we willen nog even de disco in. Daar leven we ons weer uit, oude tijden herleven en af en toe staan we flink te zoenen op de dansvloer. Oef, wat lekker! Tijd voor iets anders! We verlaten de tent en buiten houdt ze me staande en kijkt me met haar diepdonkere ogen streng aan. What you want? vraagt ze. Ik probeer: up to you, maar daar neemt ze geen genoegen mee. Ik zeg: ik wil bij jou zijn vannacht. Zwijgend kijkt ze me aan, ik zie haar denken. Dan zegt ze, OK we go my place!

 

En midden in de nacht scheuren we op mijn brommer naar haar huisje. Een eenkamer appartement, vrij groot, dat ze deelt met haar zus, die al ligt te slapen in een 2 persoonsbed!!! Dat had B. me nog niet verteld! Wat nu? No problem, fluistert B. en ze zet me op een stoel en komt lekker op schoot zitten. Be quiet for sister, OK? fluistert ze en we kletsen nog wat, tussen het zoenen door. Het zoenen en andere handtastelijkheden gaan steeds meer de overhand nemen, en langzaam verhuizen we naar het bed.

 

B. gaat languit liggen, sluit haar ogen en... valt in slaap! Ik ga naast haar liggen, streel haar en ze drukt zich tegen me aan, diep in slaap. Wat nu? Inwendig moet ik wel lachen, daar lig ik nou, met 2 dames in bed, zusjes, maar sex, ho maar. Dat gelooft geen hond. Kan ook alleen maar in Pattaya. Ondanks de genuttigde alcohol ben ik klaar wakker en na een tijdje besluit ik dat ik beter kan gaan. Ik sta zachtjes op, pak mijn schoenen en doe de deur open. B. wordt half wakker, en richt zich op. Go sleep darling, fluister ik, en ze gaat weer liggen. Voor ik de deur dicht heb getrokken, is ze al weer in slaap.

 

Ik stap op de scooter, en rij naar mijn eigen appartement. Sweet dreams, Randy.

Men want to fuck many women. Women want to fuck the best provider. Only in the paysex scene both goals are met.

Link to comment
Share on other sites

Nid

 

Op een avond ben ik met een vriend in Insomnia, mijn favoriete disco. We hebben de hele avond al een hoop plezier gemaakt met verschillende dames, maar hij heeft er nog geen gebarfined, en ik zit aan tirak vastgeplakt, die nu in mijn kamer slaapt. Hij ziet een lekker ding dichtbij ons, en begint te smoezen. Ze is heel gul met haar gunsten, al snel zoenen ze volop. Mijn vriend stelt me voor, en ze omhelst mij ook zonder enige schroom! Van het een komt het ander maar dan zeg ik tegen hem dat ik even verderop ga kijken, en door de drukte heen loop ik langzaam rond, al kijkend.

 

Bij de ingang zie ik een fraai uitziend typje, eind 20 schat ik. Slank, volle zoenlippen en een heerlijke lach. Ze kijkt me aan en glimlacht. I loop naar haar toe en in de herrie van de techno bassen beginnen we een kletsgesprek. Ik vind haar direct al erg aardig en bied haar iets te drinken aan. Ze kijkt naar haar vriendin, aarzelt even, en snel bied ik ook vriendin een drankje aan. Die accepteert gracieus, toast op mijn gezondheid en schept discreet enkele meters ruimte. Nid en ik kunnen het goed met elkaar vinden, we dansen en al snel zoenen we en ik vergeet alles om me heen. Wat een zoenexpert! Ze houdt er net zo veel van als ik. Haar handen strelen mijn achterste en plotseling trekt ze me krachtig tegen zich aan, ondertussen doorgaand met haar passionele zoen. Wauw! Heerlijk om zo aangerand te worden!

 

Er is een klein probleempje, tirak thuis in bed... Ik vertel Nid that ik haar erg leuk vind maar haar echt niet mee kan nemen vannacht. Een beetje teleurgeteld, maar dan lacht ze, zegt: geen probleem. Geef me je telefoonnr, zeg ik, ik bel je morgen, goed? OK, en ze geeft me haar nummer. Ik zeg, ik ga weer terug naar mijn vriend, OK? OK, call me please! En met een laatste kus laat ik haar los en ga op zoek naar mijn maat. Hij danst met zijn tirakje, ik kijk rond en geniet van alle schoonheden in de menigte en de heftige muziek. Dan staat Nid weer voor me! We omhelzen elkaar en ik stel haar voor aan maat en tirak. We dansen weer een tijdje, maar dan wil maat wel weg met zijn tirak. Ik besluit naar huis te gaan, en neem opnieuw afscheid van Nid. Balend dat ik haar achter moet laten, maar het kan niet anders nu.

 

De volgende dag bel ik haar en we spreken af over een paar dagen, ze heeft nog wat dingen te doen (vriendje waarschijnlijk ). Op de afgesproken dag gaat mijn tirak naar haar zus in Sri Racha, ze zal pas laat in de avond terug zijn. Ik bel Nid en we spreken 's middags af in Simon's Beer Bar op Walking Street. Ze komt binnenlopen en god, wat ziet ze er mooi uit! Haar ogen lichten op als ze me ziet. We drinken wat, en al snel zoenen we alsof het onze laatste dag op aarde is. Ik zeg haar dat ik haar mee wil nemen naar mijn appartement. Ze weet al dat ik een vriendin heb maar dat geeft niet, ze wil met me mee. We pakken de scooter en hop naar mijn appartement.

 

I bied haar iets te drinken aan maar ze schudt van nee en zegt: you go shower. Daarna doucht zij en dan valt ze me aan! Ze zoent me dat ik bijna ademnood krijg en ik kan alleen maar proberen haar passie bij te houden. Oh my Boeddha! Op bed ontstaat een heftig sexueel gevecht, als beesten! Het is pure, ruwe, grenzeloze lust. Het lijkt eeuwig door te gaan, als een tornado. I bef haar zolang dat ze er bijna niet meer tegen kan maar ik mag niet stoppen van haar. Later retourneert ze de gunst en ik vlieg bijna door het dak! We neuken als dieren in bijna elk standje en uiteindelijk zijn we klaar... We liggen in elkaars armen tot we weer op adem zijn, strelen elkaar, zoenen, teder nu. Wat een heerlijke vrouw!

 

Na een tijdje begin ik haar weer te beffen, heel rustig en zachtjes eerst maar dan sneller en ietsje steviger, ze vindt het heerlijk en voor ik het weet neuken we weer, lepeltje lepeltje, ze wil het heel stevig nu. Ik geef haar alles wat ik kan tot ik explodeer. We rusten uit, en vallen ineengestrengeld bijna in slaap, als haar telefoon afgaat. Ze antwoordt en ik ga stilletjes de douche in.

 

Wanneer ik terug kom zegt ze dat haar farang vriendje een paar uur eerder dan verwacht is aangekomen, ze moet nu gaan. Hij blijft 2 weken. OK tirak, no problem. Ze doucht en kleedt zich snel aan. Ik breng haar dichtbij Walking Street, geef haar 500 B en zeg, bel me als je vriendje weer weg is, OK? Ik zal jou niet bellen, maar bel jij wanneer het uitkomt, ik wil je graag weer zien. Ze knikt, geeft me een laatste dikke kus, een stralende glimlach, en haast zich weg. Bye, bye, tirak.

Men want to fuck many women. Women want to fuck the best provider. Only in the paysex scene both goals are met.

Link to comment
Share on other sites

In de loop van december leer ik Khar kennen. Ze danst in mijn favoriete gogo, en behalve een prachtig lijf heeft ze een heerlijk en fraai koppie, met een brede lach. Miss Spontaneous. Al snel vroeg ik haar bij me te zitten, en met een drankje er bij werd het steeds gezelliger. Een maat van me had een andere dametje te pakken, en ook hij vermaakte zich goed.

 

Ik vraag Khar, ga je mee? Ik wil je graag LT meenemen. Khar zegt, ik wil graag mee, maar ik doe alleen ST. Tja, zeg ik, dan gaat het over want ik wil alleen LTs... Ze blijft bij haar standpunt. Jammer, maar goed, het blijft gezellig en we doen nog een drankje en we zoenen lekker door. Maat wil weg, en ik ga mee, na een meer dan hartelijk afscheid van de dames.

 

In de weken daarna kom ik een paar keer in de gogo, en meestal is Khar er ook. We teasen elkaar, en ik blijf 'zeuren' om een LT, en zij om een ST. Soms heeft ze al een klant, en blijft het bij een begroeting.

 

Op een avond zitten we weer met een drankje elkaar te teasen, en weer vraag ik of ze LT meegaat. Nee lieverd, ik doe echt alleen maar ST. Dan denk ik maar aan Mozes en de berg, en zeg, OK, ST dan. Verrast kijkt ze me aan. Weet je het zeker? Jawel lieverd, en ik geef haar de 600 barfine. Ze geeft me een zoen, en gaat zich omkleden. Ik vraag check-bin en drink rustig mijn glas leeg terwijl ik de andere schoonheden bewonder.

 

Daar komt ze weer! Vanwege de ST neem ik haar meteen mee naar mijn appartement, ik wil alle tijd met haar alleen doorbrengen. Achterop gezeten legt ze haar handen om mijn middel, en drukt zich stevig tegen me aan. Aangekomen, geef ik haar een drankje, en ze kijkt nieuwsgierig rond. We gaan op bed zitten, en strelen elkaar, en beginnen rustig te zoenen. Oef... De drankjes zetten we maar even veilig aan de kant, en al snel worden we steeds brutaler. We beginnen elkaar uit te kleden, maar voor we alles uithebben ga ik eerst, en dan zij, douchen.

 

Met haar handdoek omgeslagen komt ze weer binnen, en kruipt tegen me aan. We worden weer handtastelijk, en als ik haar handdoek wil openmaken, slaat ze haar ogen neer, en fluistert 'I only have small breasts...'. Wat een schatje toch! Dat weet ik allang, en ik zoen haar prachtige borsten en zeg, 'they are beautiful!' 'No they're not, too small' en dan zeg ik, 'You are not the expert on female beauty in this room, I am! And I say they look beautiful on you!' and dan kijkt ze me even aan of ik de zaak niet belazer, maar ik meen het echt, en dan zoent ze me diep.

 

De zoen wordt steeds heftiger, en dan gaan we beiden op onderzoek uit, en beginnen we met een heerlijke wederzijdse verwennerij. Ze is gladgeschoren, en smaakt heerlijk, en wat ze bij mij doet voelt fantastisch. Ik concentreer me op haar zodat ik niet te snel kom, en draai me op mijn rug, haar boven op me leggend, en zo gaan we nog een tijd door. Mmmm, ik heb moeite me in te houden, dus ik doe een condoom om, en leg haar op haar rug. Heel langzaam dring ik in haar, en we kijken elkaar intens aan. Ik leg haar benen voor mijn borst, zodat ik diep naar binnen kan, en begin langzaam het tempo op te voeren. Ze geeft goed tegenspel, en regelmatig moet ik even inhouden. We wisselen posities af, en nemen de halve kamasutra door. Ik verwen haar borsten en tepels, en die reageren daar sterk op. Uiteindelijk gaan we via een langdurige doggy naar lepeltje-lepeltje en dan is het zover. Oef...

 

We blijven lang zo liggen, en drinken nog wat en kletsen over alles en niets. En ze vertelt me ook de reden dat ze alleen ST doet. Ze heeft een kindje van 2 bij zich in Pattaya wonen, en die alleen aan de oppas overlaten wil ze niet doen. Dan dan wordt het tijd om te gaan. Terwijl ze doucht stop ik 1000 B in haar tasje, en ik breng haar weer bij haar gogo. Ze kijkt me vragend aan, en ik zeg, het zit in je tasje. Ik ben binnenkort weer hier, anders bel ik je, OK? Ze lacht, geeft me een dikke zoen, en zonder te controleren loopt ze richting de ingang. Ze draait zich nog een keer om, zwaait met een brede lach, en gaat naar binnen. Ik ga een internetcafe opzoeken.

 

De weken daarna kom ik haar wel tegen in haar gogo, maar behalve een drankje en veeeel zoenen komt het er helaas niet meer van haar nog eens mee te nemen. De volgende keer weer, lieverd.

Men want to fuck many women. Women want to fuck the best provider. Only in the paysex scene both goals are met.

Link to comment
Share on other sites

Op een avond is er een DFA (Dutch Farang Association) meeting in Pattaya in een beer bar op Soi 7. Ik kom er verschillende schrijvers en niet-schrijvers van Hollandse origine tegen, erg gezellig. We drinken en kletsen, maken halve afspraken (hele gaan toch mis in Pattaya :D ) en ik besluit eens soi 7 en soi 8 te gaan verkennen samen met een van de DFA kenners. Ik ken deze sois amper omdat ik meestal toch richting WS ga, of me uitkuur in Soi 6 :Bravo1::unsure: . Het is een gekkenhuis qua herrie, en de meeste bargirls zijn niet echt mijn type, maar toch zie ik haar en daar toch wel fraaie schatjes.

 

In Soi 8 lopen we langs de Party Bar. Daar loopt echt wel wat fraais rond! Dus hop naar binnen met maat. Al snel zit ik naast een superslank typje, Tak genaamd, van 19 jaartjes oud. Een superstunner!!! Ze ziet er iets anders uit dan andere Thaise dames, en navraag levert op dat ze half Birmees is. Oef wat is ze mooi! We kletsen wat en geinen wat, drinken iets, en ik krijg ongelooflijke zin. Ik zeg haar dat ik haar graag ST mee wil nemen. Yes OK darling! Ik vraag maat of hij een goed ST hotel weet in de buurt. Hij kijkt me aan en zegt, joh, neem gewoon mijn kamer! Die zit hier vlakbij op Soi7! Ik lach en zeg, meen je dat? Ja joh, why not, als je er geen puinhoop van maakt en de boel een beetje netjes achterlaat. Laat de sleutel maar bij de receptie achter. Wat een vriend! En dan te bedenken dat we elkaar nog maar net kennen.

 

Ik twijfel niet langer en betaal de barfine (ik meen 300B), en Tak en ik verdwijnen hand in hand. Via een 7/11 waar ze nog even kauwgom wil kopen, en ik nog een phonecard aanschaf, gaan we naar vriend's hotel. Security neemt netjes Taks ID in, en hop naar de kamer. Daar doen we even een drankje, en praten wat.

 

Ik leg mijn arm om haar heen, en trek haar zachtjes naar me toe. Ze kijkt me met haar fraaie kijkers aan, en lacht haar prachtige witte tanden bloot. Ik merk wel dat ze een beetje zenuwachtig is. Ik zoen haar lichtjes op haar mond en zeg zacht: let's make some fun. Just tell me if I do something you don't like, and I stop, OK? Ze ontspant merkbaar, glimlacht en knikt ja. We zoenen, heel rustig, alleen met de lippen. Ik voel haar handen over mijn rug strijken, en trek haar wat dichter tegen me aan. Ik strijk heel zachtjes met mijn tong over haar lippen, en druk dan weer mijn mond tegen de hare. Ze reageert, en doet hetzelfde bij mij. Dan vinden onze tongen elkaar, en eerst heel langzaam, dan met wat meer tempo, verkennen we elkaars mond. Mmmmmm....

 

Na een tijdje breek ik af, en zeg, shower first. Eerst douche ik, dan zij, en ze komt met de welbekende handdoek omgeknoopt naast me liggen onder de deken. Al zoenend en strelend over haar borsten en onderlichaam maak ik voorzichtig de handdoek open en zoen haar overal. Wat een ongelooflijk prachtig strak lichaam heeft ze! Dat ik dit toch mag meemaken... Ze gaat op haar rug liggen, en geeft zich over aan de sensaties die ze voelt. Ik verwen haar borsten en tepels, regelmatig even afdwalend voor een heerlijke zoen, en dan daal ik af naar haar onderbuik, en bewonder haar netjes getrimde vrouwelijkeid. Ik liefkoos haar, en met mijn tong ga ik op onderzoek uit. Ze is al best vochtig, en terwijl ik haar bef, kreunt ze af en toe zachtjes, de ogen gesloten. Haar hand dwaalt over mijn hoofd, en duwt af en toe mijn mond wat steviger op haar vagina. Ze smaakt heerlijk, wat is het toch lekker om een vrouw zo te plezieren!

 

Na een tijdje duwt ze mijn hoofd weg, het is even genoeg geweest. Ze komt half op me liggen, en ik vraag of ze mij ook zo wil verwennen. Ze aarzelt, maar zegt dan zachtjes: I don't like blowjob... OK darling no problem. Niet helemaal waar natuurlijk, een goede blowjob is zo'n beetje de hemel op aarde, maar als ze het niet leuk vindt dan wordt voor mij de pret ook een stuk minder. Met haar handje gaat ze wel op onderzoek uit, en dat voelt ook lekker, en kleine Randy wordt steeds meer wakker. Ze merkt wel wat ik wel en niet aangenaam vind, en brengt ook wat speeksel aan, waardoor alles nog lekkerder voelt. Ik voel haar adem in mijn oor en ze fluistert, OK I try for you, en langzaam daalt ze af naar onder, en geeft een paar likjes. Ik denk snel aan boze schoonmoeders om mezelf rustig te houden, en zie hoe ze Randy's kopje langzaam in en uit haar mond laat glijden. Brrrr... Ik kreun onwillekeurig en ze kijkt op. Is OK darling? Oh yes, I like very much! Vergenoegd kijkt ze weer naar kleine Randy en valt weer aan. Aiaiaiai! Ik gebaar haar het heeeeel rustig aan te doen en gelukkig doet ze dat ook. Genieten...

 

Ik pak haar hoofd en zoen haar diep. Ze pakt een condoom en ik doe dat snel om. Slowly please darling, fluistert ze, en ik leg haar op haar rug, en heel rustig dring ik binnen. Centimeter voor centimeter, steeds weer terugtrekken voor ik verder ga. Ik merk wel dat ze toch wat gespannen is, en doe het zo rustig mogelijk. Uiteindelijk is kleine Randy hellemaal in haar begraven, en ik voel haar vagina strak om me heen. We zoenen rustig, en we beginnen de eeuwenoude paringsdans. Heeel rustig, heel geleidelijk, tot ik merk dat haar vagina wat wijder is geworden. We draaien om, zij bovenop zodat ze het tempo kan bepalen, en steeds sneller en sneller gaat het. Ik stop even, en bef haar nog eventjes flink, en dan gaan we in doggy tekeer tot de grande finale...

 

Naast elkaar puffen we uit, ze ligt in mijn armen en ik streel haar zachtjes. Ze vraagt: what you do tonight? Ik vertel dat ik nog met vriend heb afgesproken, en zij? Na de bar gaat ze nog pool spelen ergens op WS. Maybe we can meet! zeg ik. We wisselen telefoonnummers uit, en na het douchen kleden we ons, met af en toe een knuffel tussendoor, weer aan.

 

Ik breng haar terug naar haar bar, en doe nog een drankje met haar, terwijl ik vriend bel. Tak en ik nemen innig afscheid, en ik ga op zoek naar vriend.

 

's Avonds laat op WS houdt vriend me tegen: hee die dame daar zwaait naar je, is dat die Tak niet? Ik was haar straal voorbij gelopen, maar daar staat ze, enthousiast lachend met een keu in haar hand. Ik begroet haar opnieuw, we zoenen in front of the people, who cares? Ik heb echter inmiddels met een ander schatje voor die nacht afgesproken, en ik zeg Tak dat ik haar die nacht niet meeneem maar morgen zal bellen. Too tired now. OK tirak, zegt ze, no problem. We nemen afscheid en met maat loop ik weer verder de nacht in naar het volgende avontuur...

Men want to fuck many women. Women want to fuck the best provider. Only in the paysex scene both goals are met.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hey Randy,

 

:D

 

Echt goede verhalen hoor! Ik steek er wel eea van op en je schrijft echt duidelijk zodat de lezer een goede voorstelling kan maken van hoe het allemaal reilt en zeilt daar aan de andere kant van de wereld..

 

Ik lees meestal alles op het engelstalige deel van het forum maar ben blij dat ik deze verhalen niet heb hoeven missen.Top!

 

Volgens mij ben je nu weer net terug uit LOS.

 

Derde keer las ik..en ik nog nooit.. :rolleyes: ...ik hoop dat alles okay is gegaan met je "tilakje" en je het butterflyen hebt kunnen laten (shit...lijkt me moeilijk :D )..

 

En ja, het is weer kutweer hier! :P Zal een hele overgang zijn...damn..

Link to comment
Share on other sites

...

Volgens mij ben je nu weer net terug uit LOS.

 

...

 

Hey maat,

 

Ja net weer terug, in de NL regen :Bravo1: is weer even wennen blehh...

 

Ben tirakje trouw gebleven... op 1x na... zal ik binnenkort nog wel eens opschrijven.

 

Dank voor je complimenten! :Chokdee3:

Men want to fuck many women. Women want to fuck the best provider. Only in the paysex scene both goals are met.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Fraai verhaal, dank daarvoor!

 

Ben zelf een behoorlijke newbie, maar je leert hier veel :)

"Why are farangs so stupid?" she asked and I had no answer to that.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Mooi TR

I love women!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...

Je kan misschien beter een boek gaan schrijven !! Leest lekker weg..

Live the life you love.... Enjoy for Full...

Never Regret Anything you did.

Just do it...

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Gecondoleerd met het verlies van je vriend, gelukkig heeft die nog goede tijden gekend in LOS.

 

Al het beste tijdens deze moeilijke periode voor jou en de familie van Randy.

Link to comment
Share on other sites

Ik kom net hier op dit draadje uit van mijn goede vriend Randy.

 

Met spijt in het hart moet ik echter meedelen dat Randy enkele dagen na zijn laatste login hier overleden is.

 

Meer info hier

 

http://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21626-In-Memoriam-Zakkenleger-(Randy)

 

2008 ... dat is dus al bijna 5 jaar geleden .

RIP .

Link to comment
Share on other sites

2008 ... dat is dus al bijna 5 jaar geleden .

RIP .

Mei 2010 maar dat doet er niet toe.

 

Het belangrijkste is dat hij op een zeer inspirerende manier kon vertellen over zijn trips en meerdere andere mannen het Thailand virus heeft kunnen bezorgen. Jammer genoeg heeft hij niet Lang genoeg meer mogen leven om de resultaten hiervan te kunnen zien.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Damn...ik kom er vandaag achter dat "Randy" (echte naam is bekend) 3,5 jaar geleden is overleden en dat dit begin maart 2013 bekend werd op het forum.

 

We hebben wat heen en weer ge-PMd vanaf maart 2009, vervolgens heb ik zelf behoorlijk wat tegenslag gehad door ziekte en ben tot voor zeer kort  niet meer actief geweest op het addicts-forum.Hij wenste me nog sterkte in m'n strijd toe, gaf me tips/steun en nu lees ik dat hij zelf 14 maanden na ons laatste contact is overleden.Ik wou dat ik het eerder geweten had.

 

R.I.P.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

hey friends im doing a trip to pattaya in 3 weeksand would like to know so clean SHORT TIME ROOMS in pattaya.i have heard about tk resorts and love in but they seem far.i would prefer soi bukhaw or soi lengkee area .any recomendations?do ST rooms allow 2 girls at a time in their rooms.i dont wanna take the girls to my hotel room .thank you

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.