Jump to content
IGNORED

Medicijnen meenemen naar NL


fugazi

Recommended Posts

Met een alsmaar stijgend eigen risico lijkt het de moeite waard om eens in Thailand  te kijken wat ze daar kosten. Weet iemand hoe het zit met het invoeren van medicijnen; evt met doktersverklaring, voor eigen gebruik? Het gaat om benauwdheidsmedicijnen.

Link to comment
Share on other sites

Ga eens in Cambodia kijken . Medicijnen zijn lachwekkend goedkoop daar .

Link to comment
Share on other sites

Had ik ook al begrepen. Het gaat mij meer om de douane. Ik heb wel wat opgezocht, maar wat ik vind is wat tegenstrijdig allemaal. Wat ik begrijp, is  dat zolang het voor eigen gebruik is, het geen probleem is. Al staat hier geloof ik ook een maximaal bedrag voor. Zolang de medicijnen maar niet onder de opiumwet vallen of imitaties zijn. Het lijkt erop dat het een grijs gebied is. 

Link to comment
Share on other sites

Als het medicijnen zijn die in Nederland zijn toegestaan verwacht ik geen probleem met de douane .

Zeker als je kan aantonen dat het voor eigen gebruik is .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik geloof dat het er ook mee te maken heeft hoeveel medicijnen je meeneemt. Aangezien je hier in Nederland ook maar een half jaar aan medicijnen mag hebben.

Heb meerdere keren testostorone meegenomen van en naar Thailand. Zowel in handbagage als in mijn koffer en heb nog nooit problemen ermee gehad. Als het idd niet onder de opiumwet valt, dan moet het geen probleem vormen.

Link to comment
Share on other sites

geen ervaring ermee , maar van de 4 keer dat ik via Amsterdam binen EU kom , heb ik 3 keer mijn koffer kunnen openmaken .....en toch zie ik er maar héél gewoontjes uit .....en heb bijna géén bagage , vermits ik enkel mijn 15  maandelijks visa hernieuwing & med. check up kom doen en 3 weken later terug vlieg BKK

 

Gek is wel dat op douane website bij namaakgoederen je 3 stuks (horloges) mag binnen brengen .....".dacht dat béétje zwanger niet bestond ook " :GoldenSmile1:  :Think1:

   Non native English writing poster, not using a spell checker !! 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.