Jump to content
IGNORED

Randy's eerste Pattaya trip


Randy

Recommended Posts

08-10-2007, 09:44

 

Randy is voorspoedig geland in Pattaya en heeft de eerste dagen achter de kiezen. Heerlijk!

 

Inmiddels een aantal gogo´s bezocht. Algemeen, het is vrij rustig in de meeste gogo's. Ik had het drukker verwacht.

 

In het kort:

Kitten's: mooie tent, qua dames iets minder, weinig stunners.

 

Misty's: idem, maar mooiere dames. Mijn eerste barfine in Pattaya! G, begin 20, lief schatje. Toen ze aan het dansen was viel ze me al op door de combinatie van ondeugende ogen en een lieflijke uitstraling. Eerst wat geknuffel op de bank, ladydrink, en toen mijn vrienden aangaven verderop te willen kijken, keek ik naar G, weer naar mijn vrienden, weer in Gs mooie ogen en "You go LT? Yes. How much? 2500. OK." Wat aan de hoge kant, maar ach het was nog vroeg op de avond en what the heck. Barfine 600, en G en ik gingen op pad. Mijn vrienden waren inmiddels al foetsie, ze zagen dat ik niet meer te redden was en daar was ik het mee eens.

 

Met G ook wat gogo's bezocht, o.a. Popcorn, zelfde soi en straatzijde als Misty. Volgens G vandaag voor het eerst open, en ze wilde graag even binnen om een vriendinnetje te spreken die daar werkt. OK darling. Popcorn is meer een soort pijpela, diep en smal, de danseressen dansen 5 naast elkaar in een rij. Wel aardig maar niet bijzonder. Stuk of 10-12 danseressen hier, geen uitschieters.

 

Na een drankje checkbin en naar het strand gewandeld waar we even lekker genoten het uizicht op zee, de rust na alle discomuziek, en elkaar. Lekker hoor.

 

Vervolgens naar Walking Street. Rondlopen, kijken, en G wees me op Polo, via roltrap te bereiken, vlakbij Lucifer. Wij naar binnen, vrij groot van binnen, groot podium waar hele mooie dames fraaie dansshows weggaven. Goede muziek, niet te hard, veel afwisseling te zien en ook nog een schoudermassage gekregen die erg aangenaam was. Goede service, niet opdringerig. Een klein uur lekker genieten, en toen met Gib terug naar de kamer. De volgende ochtend hebben we lekker afscheid genomen. Lief meiske.

 

Algemeen: inmiddels nog wat meer gogo's bezocht, Sharks, Doll House, Rodeo Girls. Allemaal wel aardig maar het lijkt ook wel allemaal op elkaar. Mooie dames maar weinig echte stunners. Toch genieten hier in dit Disney voor volwassenen.

 

Wat me ook opvalt is dat er zeker in WS maar ook op ander plekken nog aardig wat Europese stelletjes rondlopen, jong en oud. Ik vraag me af of ze weten (en zeker de dames) wat hier allemaal gebeurt...

 

 

 

 

09-10-2007, 09:55

 

Inmiddels met een tilacje die ik 's middags tegenkwam, gezellig op stap geweest. Hapje eten, toen beetje boom boom, en daarna de stad in en bekenden aangetroffen. Wederom naar WS, heb nog niet alles gezien daar .

 

Secrets: tegenvaller, weinig mooie vrouwen, weinig te doen, saai.

 

Beach club (of zoiets, al die namen gaan al na een dag door elkaar lopen): paar aardige dames, rest redelijk standaard. Dames zeeeer verveeld (vermoeid...).

 

Angelwitch: ja dat is wel 'my kind of place'! Hele mooie dames, paar superstunners, fraaie shows, goede muziek. De meeste dames dansen erg goed en lijken het ook leuker te vinden dan in de meeste andere gogo's tot nu toe. Ook hier pingpongballengedoe, niet mijn ding maar ach de meeste dames vinden het leuk en easy money. 1 superstunner deed daar niet aan mee en keek heerlijk arrogant neer op haar collegaatjes en de ballengooiers. Ze was zo mooi dat mijn tilacje me hard op mijn schouder mepte op mijn aandacht weer op haar te krijgen. Ik voel het nu nog.

 

Daarna nog een hapje gegeten in Indiaas restaurant Bombay. Erg goed, aanrader. Bijna begin van WS. Vervolgens met tilacje terug naar kamer voor rest & recreation, terwijl kennisen verder gingen feestvieren in disco's en daar ongetwijfeld met gogo girls weer naar huis gingen. Omdat het toch vrij rustig is lopen in de disco's toch erg veel van deze types rond. Vanavond toch ook eens eentje oppikken...

 

 

 

09-10-2007, 11:42

Behalve in gogo's kom ik ook nog wel ergens anders Soi6 bijvoorbeeld. Volgens verschillende forums moet je echt oppassen daar want de dames (en ladyboys) sleuren je zo hun bar in. Dat is me alleszins meegevallen, zeker overdag zijn alle dames zeker verbaal actief maar als je doorloopt is dat geen probleem. Ook 's avonds geen agressief gedrag meegemaakt. Misschien omdat het nu vrij rustig is in Pattaya?

 

Heb een paar shorttimes gedaan, 1 in de Mods bar, naam al weer kwijt maar het was wel lekker. Een andere keer wenkte een klein fraai lieflachend schatje me, superstrak figuurtje. Ik naar haar toe, blijkt het toch een ladyboy te zijn. Oeps... Nou ja, ik ben toch binnen en even een drankje met haar gedaan en gekletst. Verder niets. Toch wel dubbel, aan de ene kant heel aantrekkelijk, aan de andere kant weet je toch dat er 'iets' anders is dan je denkt Blijkbaar is sexuele aantrekkingskracht toch niet zo zwartwit als ik dacht. Ze was heel vriendelijk, zeker niet opdringerig, en we hebben toch een en ander kunnen uitwisselen, haar Engels was behoorlijk goed. Na mijn drankje gedronken te hebben, haar een tip gegeven voor de gezelligheid en toch weer verder gewandeld.

 

Toen kwam ik een heel fraaie dame tegen, met mooie sili's en hoewel ze haar naam 3x zei ben ik die vergeten, net als de naam van de bar. 2e helft 20, en erg lekker, zowel in de bar maar zeker op de kamer. Zo kon Randy weer entsaftet en onspannen verder wandelen.

 

 

10-10-2007, 07:03

Randy gaat verder met zijn consumenten gogo-onderzoek.

 

Catz, mooie club, niet te groot, fraaie dames die goed kunnen dansen. Goede, niet opdringerige service. Ga ik zeker vaker heen en dan wat langer (en eerder op de avond).

 

Boesche, naar binnen en weer naar buiten. Geen sfeer, geen enkele fraaie dame, verveelde blikken.

 

Voodoo. Ook een beetje pijpela, niet echt interessant qua dames.

 

Coyotee. Hier werken geloof ik alleen maar stunners. Ik durf er amper naar te kijken. Hele goede danseressen, die heel goed weten wat ze waard zijn qua looks. Qua boom boom weet ik nog niet. In Duitsland zouden ze allemaal onder de categorie Optick Fick vallen, en dat houdt ook in dat het qua sex vies kan tegenvallen, zo'n mooie verpakking. Toch een tijdje met een dame wat gekletst, ze lachte tijdens het dansen heel lief. Ik bood haar een drankje aan en we hebben zo gezellig bij elkaar gezeten. Helaas ging het mis toen ze nog een drankje vroeg, dat vind ik een afknapper en dat heb ik vriendelijk laten weten. Dus toch geen barfine en op naar de volgende gogo. Maar ik kom hier zeker terug, het leven is hier wel erg mooi...

 

Polo. Nog een keertje teruggegaan, was wel laat op de avond, en dus weinig publiek meer. Er was een lief meiske met hele ondeugende ogen die met collegaatjes op de trap stonden te swingen ter inspiratie (en aanlokken) van klanten. Ik vroeg haar mee naar binnen. 'Three minutes, I come'. OK darling! ik naar binnen waar ik na een toiletstop en net rustig gezeten, belaagd werd door een katoey die wel vanalles wilde, massage geven, 'how are you, where you come from?' etc etc . Toen ik zei dat ik wachte op vriendinnetje wilde ze/hij (wat is het nou eigenlijk bij een katoey? deze zat meer aan de hij kant qua looks ) natuurlijk weten waar ze dan was. En gelukkig kwam ze toen net binnenlopen. Mijn redster in de nood, genaamd Aem. Beetje kletsen, drankje er bij en lekker tegen elkaar aanhangen. Tijdens een van de shows kwam er opeens een dame op ons tafeltje staan (halfhoge ronde tafels met barkrukken type) die me zonder commentaar bij mijn hoofd pakte en op haar kruis drukte, en ook niet te zachtjes, ik moest het blijkbaar goed voelen. Pardon??? ik keek naar Aem, die lachte en wees dat ik de dame ook wel bij haar borsten moest grijpen. Hoezo, me shy in Thailand? De dame in kwestie knikte heftig, maar ze wees ook heel nadrukkelijk naar een elastiek om haar arm waar wat biljetjes ingevouwen waren. No thank you darling, ik ben toch liever bezig met Aem en ik heb je niets gevraagd. Dame ietwat gepikeerd weg, solly hool. Ik ging me maar weer bezighouden met Aem. Toen ik haar vroeg of ze meewilde was het 'sorry, have period'. Grarrrrr.... Maar we hebben wel afgesproken over een paar dagen, en dan gaan we feestvieren.

 

Vrienden zijn in Oasis geweest waar ze enthousiast over waren, dus die staat op mijn lijstje. Ligt vlakbij het eind van Soi Diana, en vlakbij Soi Chayapoon waar ik nu verblijf.

 

 

 

13-10-2007, 11:43

 

De balans na een week Pattaya:

 

 

 

Rule nr one: don't fall in love. Ja ik weet het, maar dat valt zo af en toe nog niet mee. Al eerder deze week een heerlijke nacht doorgebracht met een barschatje, en later in de week nog 2 dagen met haar opgetrokken. Ik zette haar de tweede keer na de 1e dag af in de bar, we dronken nog een drankje en ik vroeg checkbin. Behulpzaam als de mamasan is had ze de barfine voor de komende dag er ook maar bijgezet. Ik keek mamasan aan, toen tilac, en dacht oh what the fuck.. Ik kan moeilijk zeggen dat dat niet de bedoeling was, dat wordt losing face voor tilac. Dus weer gezellig op stap met haar en dat was geen straf. We hebben kleren gekocht, dat kost hier echt helemaal niks. Ze zocht wat moois voor me uit, 2 prachtige sweatshirts, heel mooi materiaal, ik meen ong 300 B/stuk!!! We gingen richting bioscoop, en kwamen nog langs een damesmodewinkel waar ik iets moois zag voor tilac. Ik trek haar naar binnen, ze kijkt ongelovig, en ik wijs, en zeg you like? Zij: YOU like? You try it darling, dus zij richting paskamer. Ondertussen snuffel ik verder, en plunder de stellingen. Ik ben eigenlijk een katoey in 't diepst van mijn gedachten , niks leuker dan mooie kleren uitzoeken voor een mooie vrouw. Nog wat meer moois verzameld voor haar om te passen. Uiteindelijk blijven 4 artikelen over, en ik zeg: you choose 2. Wat mooi om dan te zien hoe ze wikt en weegt, twijfelt, mij steeds weer vraagt: you like? Uiteindelijk kiest ze 2 prachtige jurkjes, totaal 400B, en ze is er heel blij mee. Randy tilac!

 

In de bios is het koud, ik geloof dat de airco op 16 fgraden staat, dus we kruipen dicht tegen elkaar aan. Daarna gaan we gauw weer de warmte in. Eerst langs de kamer, ze wil een nieuw jurkje aan. Dan op stap, via strand weer richting haar bar waar ze haar vriendinnetjes natuurlijk de ogen wil uitsteken en tilac uiteraard weer de drankjes mag betalen. Met plezier overigens. Dan is het weer bedtijd, en dat is weer helemaal super.

 

De volgende dag ga ik bij het ontbijt haar toch het slechte nieuws melden, nl dat ik nu alleen op stap ga. Ze verstrakt, maar klaagt niet, zeurt niet, is stil. Ik voel me een 'total asshole'. Ik weet ook, dat als ik haar laat blijven, het alleen maar lastiger wordt.

 

We stappen op, en ik breng haar naar haar kamer. Ze stopt me, en vraagt: '

you come back?' "Yes I come back, I don't know when but I will come back, I promise". Ze kijkt me onderzoekend aan, ze heeft het allemaal ongetwijfeld al eerder gehoord. Haar blik snijdt door mijn ziel.

 

Maar toch is dat ook zeker mijn bedoeling. Misschien neem ik haar nog mee naar een eiland voor een dag of 2. Ze is heel aangenaam gezelschap, alleen wil ik wel dat het duidelijk is dat het alleen voor deze vakantie is, en verder niet.

 

Ik loop verder en voel opluchting dat ik weer 'vrij' ben, en ik mis haar nu al. Farang ting tong mak mak.

 

 

 

14-10-2007, 14:10

 

Eergisteren kwam ik terecht in een bar op WS. Een heel lief schatje bij de ingang keek me indringend aan waardoor ik pardoes tegen een collega wandelaar aanliep. Solly! Affijn, opeens voelde ik een dorst die alleen daar gelest kon worden, dus naar binnen. Schatje kwam er gezellig bijzitten, en nog een schatje en nog een schatje, en we hadden het heel gezellig zo. Na een tijdje zag ik een nieuwe danseres bezig, wow! I liked the way she moved. Ze keek naar me, wierp me een betoverende lach toe en danste verleidelijk verder. Mijn tong hing zo ongeveer op de grond. De schatjes om me heen zagen al wat er aan de hand was, en nr 2 en 3 gingen eens bij een andere klant zitten. Schatje 1 deed nog pogingen om me bij de les (bij haar, dus) te houden, en daar slaagde ze toch ook nog bijna in. Ze was tenslotte de reden dat ik naar binnen was gekomen.

 

Maar toen kwam danseresje langsdeinen, en onze blikken kruisten. Ik hief mijn glas, ze lachte en kwam er bij zitten. Schatje 1 was teleurgesteld en gaf tenslotte op toen ik haar en danseresje wat te drinken aanbood. Met een heftige zoen nam ze afscheid, investering voor de toekomst.

 

Met danseresje gezellig zitten kletsen, haar Engels is best goed, en gevraagd of ze mee wilde LT. OK, barfine 500, 't is wel een bar maar toch WS. Over LT kosten verder niet gesproken. Daar hadden we beiden wel vertrouwen in.

 

Check bin! Zij omkleden, en ik rustig afwachten. En ze kwam terug, dressed to kill! Ik had nog niet gegeten, dus we zijn weer naar Bombay gegaan, prima Indiaas restaurant op WS. Goed gegeten, verder gekletst, toch wel mooi als je elkaar duidelijk kan maken over meer dan ST? LT? etc. Ze is prima gezelschap, ook een dame met temperament, wat ik tot nu toe nog niet zo meegemaakt heb bij de Thaise schatjes.

 

Vervolgens nog wat pool gespeeld, en een enkele gogo bezocht. Ze had al eerder verteld dat ze heel Pattaya al kent, want ze werkt er toch al weer een aantal jaar (ze is midden 20), dus waar we heen gingen kon haar niet zo boeien. Same same. Verfrissend, die nuchterheid. Op een gegeven moment sloeg dat wat door, ik kreeg de indruk dat ze er niet zo'n zin in had. Ik zei, als je naar huis wilt, OK, no problem. Als je niet mee wilt heb ik liever dat je gaat, ik betaal je ST & you're free to go. Toen ontdooide ze weer en vertelde me wat prive zaken die haar bezig hielden. En dat ze ook echt meewilde. OK darling.

 

Via een laatste drankje in een bar naar de kamer, waar ze omsloeg als een blad aan de boom. Van een powerful lady, type '1 verkeerd woord en je bent dood' sloeg ze om in tederheid, aanhankelijkheid en passionele sex. WOW! We zijn geloof ik een uur of 3 bezig geweest, en ik was kapot. Toen we wilden gaan slapen ging haar telefoon. Zusterlief, een deel van haar problemen. Na het gesprek vroeg ik haar of ze niet liever naar haar zus ging. Ja eigenlijk wel. No problem, en zus lief kwam haar een half uur later ophalen met een vriendin op een motorbike. Afscheid genomen en afgesproken wel samen te gaan ontbijten. Randy dus alleen naar bed, om zijn zonden te overdenken.

 

Volgende dag kwam ze zoals afgesproken weer terug en we hebben nog een fijne dag doorgebracht tot ze weer aan het werk moest. Ik zal haar vast nog wel eens zien deze vakantie...

 

 

 

14-10-2007, 14:49

 

Gisteren met een vriend weer wat gogo's afgelopen. Hij had een lieverdje van een vorig Pattyabezoek meegenomen toen we uit eten gingen, en na het eten gingen we met z'n 2en weg, en laat op de avond zou lieverdje er bij komen.

 

Hij wilde zijn nagels nog laten knippen dus ik alvast naar WS. Moed genoeg verzameld voor Coyotee, en daar waren weer zeer fraaie dames bezig hun danskunsten te vertonen. Eentje, nr 202, viel me in positieve zin op en tegen het eind van de dansact hief ik mijn glas naar haar. Message received, en 2 min later zat ze naast me. Een lief en aanhalig type, en we hebben een tijd met elkaar doorgebracht met wat geklets en geknuffel, tot mijn vriend er bij kwam. Hoewel dit schatje wel lief was had ik toch niet de definitieve klik met haar, dus zonder haar vertrokken naar Voodoo. ik was hier al eerder geweest, toen was het niks, maar nu zag ik binnen 2 min een dame waarvan ik dacht... Nee, ik dacht niets, ik voelde alleen maar. Zonder woorden, maar mij was het duidelijk. Ze kwam bij ons zitten, en mijn vriend zat te geinen met 2 meiskes in de jacuzzi. Ik kletste wat met deze dame, en van het een kwam geleidelijk het andere. Subtiel, rustig opbouwend, en haar steeds een stapje verder laten doen waarmee ze mij toestemming gaf een stapje verder te doen, dan weer stapje terug, pauze, en weer opnieuw opbouwen. Mmmmm.....

 

Wat nu? Ja, domme vraag, ik wil haar mee natuurlijk. You want to go LT? Yes, sure. How much? 3000 Baht. Hola hola hola, dat is nou ook weer niet de bedoeling. Aan mijn gezicht zag ze al dat dat niet goed viel, en haastig zei ze dat mamasan alle meisjes hetzelfde tarief oplegt: 1500 ST, 3000 LT. Kan zijn lieverd, maar dat gaat me toch iets te ver. OK how much you want to pay? 2000 LT. OK for you, but don't tell mamasan. Sure darling. BF 600 en omkleden maar. Toen met z'n drieen naar Happy gegaan.

 

WAUW! Hier dansen toch ook wel zeer fraaie dames! In vergelijking met Coyotee zijn hier de dames wat 'echter', in C. is het wat meer Barbie achtig. Happy bevalt me beter en als ik al niet een lieverdje had dan had ik hier er zeker 1 meegenomen! Brrrr, wat een fraais allemaal, en ze komen zeker minder arrogant over dan hun zusjes in Coyotee.

 

Inmiddels kwam lieverdje van vriend er ook bij, maar vriend vond dat niet genoeg en heeft ook nog een Hapy dame gebarfined, en vervolgens gevijven naar Lucifer. Daar trad een hiphopband op. Nou vind ik hiphop normaal gesproken niets, maaar deze band had wel wat. Goede muziek al verstond ik geen bal van de teksten, maar het swingde behoorlijk. Mijn schatje had het eigenlijk niet zo naar de zin en wilde meer rust, dus we hebben afscheid genomen van de party tigers en zijn naar mijn kamer vertrokken.

 

Zij liep al snel volledig naakt rond alsof we al jaren getrouwd waren, (hoezo me shy?) en toen ze op bed lag en ik haar eens goed van dichtbij bekeek zei ze I need to shave here, en ja tussen haar benen zaten wat korte haartjes. "Shall I do that for you darling?" 'Yes please' en ze ging met haar benen wijd liggen. Oeps! OK, dus ik mijn Gillette erbij, zeep vond ze niet nodig, en heel, heel voorzichtig heb ik me prima vermaakt daar. Voor mij een primeur en ik moet zeggen, het voelde zowel intiem, vertrouwd als erotisch. Zij ook blij, en ze beloofde me veel vriendinnetjes langs te sturen als ik mocht besluiten hier mijn beroep van te maken. Gat in de markt misschien?

 

Vervolgens hebben we vanalles uitgespookt waar we erg moe van werden en uiteindelijk werden we 2u 's middags weer eens wakker. Ontbijt, en ze heeft me nog haar kamer laten zien, en vervolgens weer innig afscheid genomen. Thank you my dear!

 

Overigens gaat deze dame binnenkort beginnen als mamasan in een andere gogo, en volgens eigen zeggen is ze dan niet meer in voor herenbezoekjes. We shall see...

 

 

 

 

 

15-10-2007, 14:13

 

Gisteren weer met vriend op stap geweest, en begonnen in Happy. Inderdaad prachtige dames hier, heb een tijdje me vermaakt met een blonde met prachtige tattoos, waarvan 1 over haar linkerborst, subtiel en erg mooi gemaakt. Dame zelf was vriendelijk maar iets te profi voor mij. Vriend was bezig met 2 superdansers, en wilde ze ook beiden BF'en. Deal was bijna rond, a 2000 LT per dame, tot hij zei dat we eerst nog wat andere gogo's gingen bezoeken en hij daarna hun zou komen halen om via de disco's naar zijn kamer te gaan. Dat viel verkeerd. Dames waren vermoedelijk beledigd dat hij ze niet meteen wilde meenemen, dat was blijkbaar te gevoelig voor hun ego. Jammer voor hun in dit geval, mijn vriend en ik gingen toen zonder hun weg.

 

We hebben toen verschillende gogo's op WS bezocht:

 

1 waar ik de naam van kwijt ben, maar waar ze elke dag shows opvoeren waar de dames creatief met hun vagina's omgaan, de kenners weten dan vast wel welke gogo ik bedoel. We hebben lekker zitten geinen en knuffelen met wat dames daar, hun ook mee laten delen in de drank maar hun toch niet meegenomen. Deze tent wordt nu verbouwd en zal binnenkort wel opengaan als veel grotere gogo (de achterkant wordt er bij getrokken).

 

Babydolls: OK, mooie dames, maar na een drankje vertrokken.

 

Peppermint. Een aantal mooie dames, maar pushend voor LDs en BF en ook de service was redelijk pushy. Viel me wat tegen na de positieve verhalen. Misschien dachten ze dat we (het was ook al laat) nog willige slachtoffers waren. Niet dus, voor hun tientallen anderen die liever zijn, dat is me inmiddels wel duidelijk.

 

Nog wat gogo's bezocht die (mede door de alcohol?) verder niet opmerkelijk waren maar waar we toch wel lol hadden, uiteindelijk richting de disco vertrokken (Maline ). Even lekker de dansvloer op, en toen kwam er een berichtje langs van de Voodoo dame die ik laatst op bezoek had. Ze was uitgewerkt en had behoefte aan een hansum man. Dan moest ze niet bij mij zijn, maar daar dacht zij anders over. Kortom, we vonden elkaar weer en hebben elkaar weer prima vermaakt 's nachts. Overdag naar Jomtien beach geweest, en besloten haar te barfinen voor vandaag, dus zometeen komt ze weer terug en gaan we een hapje eten en een filmpje pakken. Terwijl ze weg was heb ik nog even een afspraak gemaakt met een masseuse die me een paar dagen geleden te grazen had, om haar binnenkort mee uit te nemen.

 

't is maar behelpen hier

 

 

 

16-10-2007, 11:27

Citaat:

Origineel gepost door Randy

...

Kortom, we vonden elkaar weer en hebben elkaar weer prima vermaakt 's nachts. Overdag naar Jomtien beach geweest, en besloten haar te barfinen voor vandaag, dus zometeen komt ze weer terug en gaan we een hapje eten en een filmpje pakken.

...

 

In Pattaya loopt het altijd anders dan je denkt. Dame weggestuurd met BF voor de komende nacht, belt ze me later dat ze nu toch naar huis gaat. Eerder deze week had ze al verteld dat een soort 2e vaderfiguur gestorven was. Nu kon ze goedkoop meerijden naar de Isaan, dus hoppa weg is ze. Ben je niet boos? No darling, you do what is good for you, call me when you're back. Thank you teelac!!!

 

Met een paar dagen zal ze wel terug zijn, kijken wat er gebeurt. Zelf weer met ander tilacje alsnog naar de film geweest ('black family', Thaise humor film. Tilac lag slap van de lach net als andere Thai, ik vond het wel aardig maar een beetje flauw). 's Nachts op herhalingsoefening door de Kamasutra. Ze weet nu dat ik butterfly ben en dat accepteert ze, ietwat morrend en af en toe krijg ik een dreun. Vanmorgen aten we in een restaurantje tegenover haar kamer, en die mensen beginnen me nu ook te kennen. De kokkin (ongeveer 50j) begint al te lachen en te praten als ik binnenkom, maar ja Thais versta ik nog steeds niet. Toen we weggingen liep ik 'per ongeluk' hand in hand met kokkin weg, gedag zwaaiend naar tilac. Vonden de Thai erg grappig, zelf tilacje kon er wel om lachen.

 

Na een uitbundig afscheid van tilacje nu weer vrij man en op zoek naar massage. Vanavond vast weer gogo time met vriend.

 

 

 

17-10-2007, 10:12

Citaat:

Origineel gepost door Randy

Vanavond vast weer gogo time met vriend.

 

Ja, en hoe! Eerst alleen, later met vriend weer veel gogo's afgeschuimd, op zoek naar de enige ware.

 

Dollhouse: boring, qua sfeer en qua dames.

 

Silver Star: mooie tent, vriendelijke service, jacuzzi voor liefhebbers (voor een 100 B likken de dames elkaar schoon, vooral op intieme plekken). Vriend heeft ernstig gesprek gevoerd met dame uit deze gogo die hij in de disco had opgepikt. Ze is nogal verslingerd aan hem, hij mag niets betalen, en hij vond het tijd toch even afstand te nemen. Er lopen verschillende stunners rond.

 

Roxy: aardig qua opzet, echter wat saaie shows en te pushy ladies. Wel enkele schoonheden hier.

 

Angel Witch: vroeg in de avond een lieflijk danseresje een LD aangeboden, en gevraagd of ze mee wilde. ST 1500, LT 2500. Mmmmm, how long is ST? 2 hours darling. And LT? 5 hours. Nou bij mij is LT toch iets langer, en 2000 vond ik ook wel mooi. No can do darling, but if you like pick me up at 1 or 2 o clock then 2000, OK? OK, maybe later then. Ik begrijp het wel, ze denkt meer geld te kunnen verdienen zo en ik geef haar geen ongelijk, alleen ook niet het bedrag dat zij wil. Vriendelijk nemen we afscheid met een dikke zoen en ik ga weer verder.

 

Door alcohol de details vergeten van enkele kleinere en tamelijk onopmerkelijke gogo's

 

Taboo, in complex waar ook Boesche zit. Mooie tent, een paar aardige dames maar helaas totaal geen klanten en dus weinig sfeer. Met een dame wat gekletst en discreet een fooitje in haar fraaie handje achtergelaten, en weer de hort op. Wel aardig is dat een bacootje hier slecht 50B kost, itt tot de gemiddelde prijs van 100-120 B en een enkele uitschieter van 150B.

 

Rock Girls (tegenover Angel Witch): inmiddels een uur of half 1. Klein maar wel aardig, echter geen een mooie dame. Ik loop teleurgesteld naar buiten en daar zit ZIJ! Holy moly! Superslank, supermooi, zeer zeer fraaie ogen, heerlijke lachmond. Ik schat zo rond de 25. We kletsen wat, en ik vraag of ze mee zou willen. Ze wil wel, en na enig heen en weer gepraat geeft ze me haar tel nr om haar na werktijd op te pikken. See you later darling!

 

Ik vind mijn vriend weer terug en we gaan weer eens naar Happy. Blijft een fraaie tent met nog fraaiere dames, echter ik zie er nu niet een die voor mij de zonde waard is. Maar voor de komende week vast wel een paar .

 

Na wat LD's voor een paar leuke dames vertrekken vriend en ik naar Catz. Qua dames niet veel, totdat mijn oog op een wel heel lief schatje valt. Het is inmiddels bijna half 3, en 3u gaan de meeste gogo's dicht. Dit is een engeltjesgezicht, maar kan zeeeeeeer ondeugend dansen, terwijl ze me vrijwel continu blijft aankijken met die grote kijkers van haar. Ik vraag mamasan wat de BF is. 600 B. Wat? Rond deze tijd? In de bekendste en beste gogo's is de BF rond deze tijd gedaald naar zo'n 200B. No can do, mister, sorry. Yeah, right, I no can do either. Na het dansen komt engeltje bij me zitten, en ik vraag of ze na 3en mee gaat de disco in. Jajaja, ik weet al dat ik een afspraak heb, maar in Pattaya mag veel. Engeltje blijkt toch meer bengeltje, want hoewel ze heel lief zoent en ook anderszins handtastelijker wordt, geeft ze geen millimeter prijs: 600 BF en 2500 LT. Nou nee, de liefde van mij bekoelt snel en ik laat (b)engeltje zonder centjes achter. Up to you darling, no hard feelings.

 

Ik loop nog tegen een fraaie bardame aan die ik morgen maar eens ga opzoeken, maar nu is het tijd om lieverdje uit Rock Girls op te halen. Helaas, ze is al weg... Ik bel haar, geen antwoord. SMS dan maar. 2 min later belt ze mij! Na enig geharrewar vinden we elkaar weer terug, en na een intensieve begroeting gaan we met vriend naar Insomnia. The place to be als alle gogo's dicht zijn, en ook Marine sluit, dan stroomt het echt vol met de prachtigste dames uit gogo's en ook freelancers. Vriend treft oude vlam, en gevieren dansen we ons helemaal stuk, ik althans, mijn conditie is niet meer die van een 20 jarige. Vriend had eerder die week al een fles Bacardi daar laten openen, en het aardige is dat je die op naam kunt laten wegzetten, en nu kwam deze, met cola en ijs, weer onze kant op. Prijs is me ontschoten, maar volgens vriend een veel betere deal dan losse baco's.

 

Zo tegen half 6 vinden lieverdje en ik het welletjes en laten de party tigers achter en pakken een taxi naar mijn kamer. Daar bouwen we een spannende sessie op, en nog zelden heb ik een dame meegemaakt die zo heftig reageert op orale sex. En gezien de fysieke effecten is dat zeker geen fake. Hierdoor inspireert ze me en de Kamasutra wordt wederom intensief en langdurig gepraktiseerd. Het is al lang daglicht als we eindelijk in slaap vallen.

 

De volgende middag maakt ze me wakker met gestreel en geaai, en van het een komt onvermijdelijk weer het ander. Opnieuw laat ze zich gek maken door mijn orale inspanningen en dat is genieten... Later maakt ze mij ook gek, en dan zijn we beiden wel weer toe aan rust. We blijven nog wat naknuffelen, maar dan moet ze echt gaan. Ik soes nog wat na, en droom zoete dromen. See you darling!

 

 

 

 

19-10-2007, 10:00

 

Gisterenmiddag kwam gogodame (zie eind vorig bericht) op bezoek, zo tegen vieren. Al snel besloten naar het strand te gaan. Daar wat rondgehangen en vooral tegen elkaar aan gehangen. Ik was wel moe van gisteravond met ander schatje dus voorgesteld even te gaan slapen, en vervolgens te gaan eten, film en vervolgens Pattaya nightlife. Vond ze goed plan. Ze vertelt me dat ze vrij is die avond dus geen barfine. Kan ik die ergens anders aan besteden .

 

Eerst langs haar kamer, waar we binnenvallen en haar vriendin (uit dezelfde gogo) die zich net staat te verkleden en poedelnaakt is, verrassen. Solly!!! Ik ga maar even verderop op het balkon staan. Even later word ik teruggeroepen en vriendin loopt inmiddels in ondergoed rond. Hoezo shy die Thaise dames?

 

Op mijn kamer aangekomen ziet ze dat mijn teen wat ontstoken is door ingegroeide nagel. Daar weet ze wel raad mee. Ze pakt haar nagelschaartje en houdt het vragend in de lucht. OK darling? Ze waarschuwt dat het wel pijn doet, maar daarna is het probleem opgelost. Tja, er moet wel iets gebeuren dus vooruit maar. De volgende 10 minuten zijn pure hel, ik weet niet waar ik het zoeken moet, vergelijk het maar met een wortelbehandeling zonder verdoving. Ik ben daarna werkelijk kapot en val vrijwel direct in slaap terwijl ze gezellig naast me de Thaise kanalen afzapt.

 

Een uur of zo later word ik wakker met haar naast me. Ze kruipt tegen me aan en wederom doen we wat we niet laten kunnen. Heel intensief, heel teder, heel wild.

 

Douchen, en voor de film is het inmiddels wel te laat. Ze wil graag Italiaans eten en ik weet 1 restaurant op WS dus hop daarheen. Don Joe heet dat, en je kunt aan de waterkant eten, waar de vissen hongerig rondzwemmen en wachten op brookdkruimels en ander eetbaars. Eten is goed hoewel wat prijzig voor Thaise begrippen maar voor onder de 1000 B zijn we toch helemaal tevreden. Schatje wil langs haar gogo (Rock Girls) om iets te regelen en ik zie haar vriendin weer en nog een paar andere lieverds, die ik dan ook maar uitnodig om na werktijd naar Insomnia te komen.

 

Wij gaan langs Angel Witch. Voor mij nu de 4e keer, en elke keer word ik aangenaam verrast door de fraaie danskunsten van de even fraaie dames. Hoewel ik eea nu een paar keer gezien heb, blijft het boeiend. Ook aardig is dat je vanuit het urinoir het podium nog steeds kunt zien, wel loop je risico op natte voeten zo...

 

Schatje A en ik gaan naar bar waar ik eerder een schoonheid, B, heb opgepikt. B is jarig vandaag (heef ze ook pas vandaag laten weten, zucht) en daarom wil ik haar even gaan feliciteren. A heeft daar geen probleem mee, en we kwekken wat af met een drankje er bij. B is wat minder gecharmeerd van A, hoewel ik B eerder heb verteld dat ik vandaag al gezelschap heb. A kijkt dat zo eens aan en fluistert in mijn oor dat ik B moet barfinen. Pardon??? Ik ben toch met jou? Jawel, maar het is haar verjaardag, doe nou maar. Ja, wat nu? Accident waiting to happen, denk ik, en ik geef de BF aan mamasan. B kleedt zich om en zo ben ik opeens met 2 schoonheden op pad.

 

In Happy vinden we 2 vrienden die al met een paar schoonheden op schoot zitten. Het wordt erg gezellig in Happy en de danseressen hebben er vandaag ook zin in. Het danswerk is werkelijk schitterend. B vertrekt naar toilet en blijkt niet terug te komen. 10 min later belt ze me, helemaal verdrietig. Ze zit in haar bar, en na overleg met A en vrienden ga ik even naar haar toe. Ze zit in de kleedkamer en mamasan brengt me naar haar. Ze weet ik butterfly ben maar kan dat toch niet goed hebben. Ja dat wist ik al maar ik heb dit mezelf aangedaan dus ik moet hier ook een goed einde aan breien. Na wat praten en troosten is ze gelukkig weer bereid mee te gaan. Dus weer terug naar Happy, waar ik tussen A en B beland op de bank. 1 vriend is inmiddels vertrokken naar Lucifer, de andere heeft bezoek gekregen van zijn verovering van de vorige nacht. Hoewel B af en toe nog wat somber kijkt, is ze verder wel vrolijk en hebben we het met z'n allen prima naar de zin. Na drieën vertrekken we naar Insomnia, waar vriend en ik een fles wodka met Lipo en cola en een vaatje ijs bestellen. De sfeer zit er goed in, totdat A aangeeft dat ze naar huis wil. What the f...??? We lopen even naar buiten om elkaar te kunnen verstaan. A zegt dat ze goed ziet dat B graag met mij mee wil vannacht. Ja, maar jij dan? Ik wilde jou meenemen vannacht, en niet B. Terwijl ik dit zeg voel ik wel dat dat ook niet helemaal klopt. Ik word heen en weer getrokken door beide dames. Beiden zijn ze op hun manier, die totaal verschillend is, superaantrekkelijk voor me. En nee, een trio is niet aan de orde. Daar heb ik geen behoefte aan, en de dames vermoedelijk ook niet. Another fine mess I've gotten myself in to... Maar goed ik moet iets besluiten. Ik vraag A of het echt OK is voor haar als ik B meeneem. OK darling, I see you later, no problem. Vooruit dan maar. Maar het afscheid van A doet me toch veel. Fuck.

 

Terug naar B, die nu echt helemaal uit haar dak gaat op de dansvloer. We blijven daar tot een uur of 7, en dan is het wel mooi geweest. Buiten is het stralend zonlicht, en via een ontbijtje belanden we op de kamer waar we als een blok in slaap vallen. Sweet dreams.

 

Ik word zo rond de middag wakker, en begin haar zachtjes te aaien en te zoenen. Ze reageert door me zowat te verkrachten. Good morning teelak!

 

Daarna slaapt ze weer in, en ik ben wel moe maar kan niet meer slapen. Opruimen, was wegbrengen, ATM, en dit schrijven, en nu ga ik weer lekker bij haar liggen.

 

 

 

 

22-10-2007, 07:34

 

Met B uiteindelijk 2 nachten (en dagen) doorgebracht, en gisteren haar weer losgelaten. Ze komt me toch te dichtbij, en beiden weten we wel dat dat niet handig is. Ik verwacht eigenlijk wel een moeilijk afscheid maar verrassen blijft ze me steeds weer. Geen gezeur, geen scenes, een lieve kus die naar meer smaakt en weg is ze. Ik voel me onthand, en ongedurig. Grrrrr....

 

Tijd voor een massage, dus, en dat ontspant. Een lieve dame neemt me flink te grazen en de happy ending maakt me wel zeer happy.

 

Via een feestje in the Rockhouse, wat door een paar Engelsen op een ander forum is aangekondigd, erg gezellig, ga ik weer het nachtleven in.

 

Op de bahtbus kom ik een dame tegen. We kletsen wat en ze vertelt me dat ze in Classroom (Soi 13) werkt als danseres. Ben je dan niet wat laat voor je werk? Well I just did a short time . Ik beloof haar langs te komen, maar wil eerst nog langs Misty's om wat oude bekenden onder de dames te zien. In Misty's ziet een dame mij maar ik herken haar eerst niet, en dat terwijl we toch een heftige nacht gedeeld hebben. Gelukkig merkt ze dat niet en na de eerste zoen herinner ik me haar weer prima. Ook mijn allereerste Pattaya BF, Gib, komt gezellig langs en gedrieën drinken en kletsen we wat. Daarna even naar Classroom, waar ik niet de dame uit de bus tref, maar een andere schoonheid, die wel zeer uidagend kijkt terwijl ze danst. Ze is overigens daar de enige die interessant lijkt, de rest zijn net dode poppen. Ik bied haar een drankje aan en we kletsen met, met wat fysiek contact erbij. Lekker. Toch slaat de onrust weer toe, en ik neem afscheid, met een halve afspraak elkaar 's avonds in de disco te ontmoeten.

 

WS dus. Ik loop door Soi Diamond, en ga op aanraden van een Engelsman uit Rockhouse eens naar Windmill. Dat valt zwaar tegen, welgeteld 1 leuke dame, dure drank (120 B voor een baco, 140B Ladydrink) dus hier blijft het voor mij bij, ondanks de best leuke dame.

 

Back to Coyotee! Ik ben inmiddels wel gewend geraakt aan de zeer fraaie stunners daar en durf ze zelfs langer dan 5 seconden aan te kijken . Een valt me op door haar zeer energieke en enthousiaste dansen. Ik hef mijn glas, maar geen reactie. Ik ga dichterbij zitten (ik zat achter tegen de wand), en bekijk een en ander nog eens van dichtbij. Nu lacht ze naar me en ik hef nogmaals mijn glas. Ze knikt en na haar dansact komt ze bij me zitten. Na wat geklets vertelt ze me dat ze erg bijziend is en niet kan zien als er iemand kijkt. Aha, het was dus niet persoonlijk, goed nieuws voor mijn ego. Ook zegt ze dat haar zus in Coyotee is. Werkt ze daar ook? No, she is taking care of me. Blijkt later dat zuslief problemen heeft met haar ex en nu tijdelijk bij deze danseres inwoont. Ik vraag zuslief erbij, en hoewel die niet zo knap is, is ze wel een echt schatje. Lief karakter en niet zo'n wilde als de danseres. We drinken en kletsen wat, en ik vraag de danseres of zij en haar zus mee willen de stad in. En als we elkaar aardig (blijven) vinden, dat ik graag met haar long time wil. Zo niet, dan afscheid eind van de avond. OK, let's do that! Dus ik betaal haar barfine, en ik neem beide dames mee. Eerst een hapje eten. Danseres zegt dat visrestaurant rechts voor als je Coyotee uitgaat, goed is en dus gaan we daarheen. Aardig voor de liefhebber is dat je uit levende vissen en schaaldieren kunt kiezen, die krijg je dan even later smakelijk bereid voor je neus. Uit een zeer uitgebreid fotomenu kies ik in het wilde weg een rode curry met catfish die je bek uitbrandt. De dames gaan voor een gebakken vis. Zorgzaam word ik door hun gevoed, en we vermaken ons wel daar. Daarna zoeken we vriend op in Happy Gogo maar die blijkt daar toch niet te zijn. Danseresje vindt het wel prachtig en danst gezellig mee tussende tafeltjes. Zusje kijkt glimlachend toe. De Happy danseressen laten wederom zien wat het verschil is tussen een matige en een goede gogo. Happy is the place to be for me, samen met Angel Witch en Coyotee. Consistente kwaliteit en goede muziek, en niet te opdringerige service. Enige nadeel zijn de pingpong ballen, maar ach dat duurt ook steeds maar even. Na drieën besluiten we terug te gaan naar mijn kamer, maar zusje zetten we onderweg even thuis af.

 

Met danseresje op de kamer wordt het dan een heftige vrijpartij die me lang zal bijblijven. Zoals ze danst, bedrijft ze ook de liefde. Heftig, energiek, passioneel en als een levensgenieter. Na lange tijd ben ik de uitputting nabij en hijs ik de witte vlag. I give up darling, you win. Ze grijnst en we vallen innig verstrengeld in slaap.

 

De volgende middag worden we langzaam wakker en na een lange knuffelsessie is het tijd voor haar om te gaan. Ik stop geld in haar broekzak en met een omhelzing nemen we afscheid. Ze controleert het geld ook niet, ze gaat er van uit dat dat wel goed zit. Waar vind je dat nog, behalve in Thailand? Bye bye tilac, maybe see you again...

 

 

 

 

 

 

22-10-2007, 10:06

 

De soap met gogo girls A en B gaat verder.

 

Ik wil A graag weer zien, en bel haar. Ze is erg onduidelijk, wat ik wel begrijp is dat ze me niet meer wil zien. Wat??? Waar komt dit vandaan? Ik besluit haar 's avonds op te zoeken en face to face verder te praten. Ik tref haar 's avonds in haar gogo en al snel wordt duidelijk dat ze toch liever geen butterfly heeft. En dat ik meer om B geef dan om haar. Ja wat nu? Ik ben butterfly en dat is geen geheim. Maar of ik meer om B geef? I don't think so... Verdrietig nemen we afscheid.

 

Ik loop Walking Street in. Langs de plek waar B werkt en of de duvel er mee speelt, ze is er toch. 's Middags had ze geSMSt dat ze niet zou werken die dag. Automatisch loop ik naar binnen, achteraf gezien niet handig maar ja. Na wat geklets vraag ik haar of ze mee wil die nacht. Jazeker, maar omdat ze 'semi werkt' zou ik toch BF moeten betalen. Oplossing: ga als eerste weg, dan volgt zij later. Zo gezegd, zo gedaan.

 

Ik loop naar de afgesproken beerbar, en stuur A een laatste SMS. Ik respecteer haar besluit en zeg dat het me spijt. En vaarwel, het ga je goed... Nog geen 3 minuten later belt A me. Wat nu weer? Ze wil me niet meer zien, maar wel bellen???? Het is een teringherrie in de bar, dus ik roep dat ik er niets van kan verstaan en hang op. Ik stuur SMS dat ze moet SMSen of morgen terugbellen. Ondertussen komt B binnen. We drinken wat en A blijft me bellen, en ik blijf haar wegdrukken. Vrouwen... Ik ga even naar de WC en bel A. Ze wil me toch nog spreken. Fuck... Wat nu? Ik besluit met haar en B te praten. Als B dat niet bevalt kan ze de boom in. Tenslotte heeft A ook het nodige voor haar gedaan, dus ze mag ook wel eens even opzij. Ik vertel B dat we later A gaan opzoeken omdat ik met haar wil praten, maar dat ik 100% zeker met B naar het hotel wil gaan. Gezicht B op onweer, maar ik hou vol. Take it or leave it darling, and stop looking angry. Ze geeft toe, maar niet van harte. Mijn vriend belt ook. Het is zijn laatste nacht in Pattaya, en we besluiten tot een laatste party night. Gedrieën gaan we eerst wat eten.

 

Het is daarna inmiddels bijna sluitingstijd van de gogo, en ik ga met B en vriend daar een laatste drankje drinken en A oppikken. Gezicht B weer op onweer, maar ik negeer dat. Ik vraag vriend om B bezig te houden wanneer ik met A ga praten. A kleedt zich om en we gaan naar buiten. B en vriend vertrekken alvast richting Marine, en ik zoek een rustig plekje op met A.

 

Het is een heel verhaal, maar het komt er op neer dat ze pas net begonnen is als gogo danser, daarvoor werkte ze in winkels etc. Ik ben haar eerste falang customer. Voor haar is dit nieuw, en ze vindt me heel aardig maar wil me niet delen met anderen. Ze vraagt zich ook af of ik eigenlijk wel weet wat ik wil. Die is raak... Ik kijk haar aan en weet niet wat te zeggen. Tot nu toe dacht ik vrijheid, blijheid, maar als ik deze prachtige vrouw aankijk besef ik opeens wat ik mezelf ontzeg met al dat gebutterfly. En wat ik haar, B en al die andere schatjes aandoe. Yes, they're in it for the money, maar dat wil niet zeggen dat het ze niets kan schelen. In nog geen 2 dagen heeft deze dame exact door, beter dan ikzelf, hoe ik in elkaar zit. En dat is geen fraai gezicht. Ze kijkt me liefdevol aan, en zegt dat het OK is. Ze wil niets wat ik ook niet wil en als ik met haar wil zijn, dat ik echt moet kiezen. Ondertussen heeft B me al 10x gebeld, en ik neem niet op. B weet toch dat ik kom, dus ik hoef haar nu niet te spreken.

 

Hoe nu verder? Ik heb vannacht al met B afgesproken, en morgenavond met een bardame. Ik beloof A om haar later deze week op te zoeken. Up to you darling, you know what you want and you know what I want. Ik wil nu het liefste bij A blijven, & fuck the rest... Maar dat kan niet, ik heb beloftes gemaakt en die wil ik houden. Anders kan ik mezelf helemaal niet meer aankijken in de spiegel. Wederom een verdrietig afscheid van A.

 

Wel ben ik nu blij te weten wat het is. Ik loop naar B en vriend, die net Marine uitkomen. Tijd voor Insomnia, het is al na vieren. Gezicht B nog steeds onweer. Vriend vertelt me dat ze zonder mij wel vrolijk was, dus blijkbaar heb ik straf verdiend. Fuck it. Ik wil party. Voor mijn vriend maar ook voor mezelf. Ik heb B beloofd met haar de nacht door te brengen,en als ze dat mokkend wil doen, mij best, ik slaap er niet minder om. We dansen, en drinken, en opeens is B verdwenen. Ik stuur haar SMS dat als ze zo doet, then fuck it. End of story. In Insomnia sterft het nu van de fraaie en gewillige dames, en voor ik het weet heb ik er een in mijn armen. We dansen, op bijna pornografische wijze, zeker niet geschikt voor jeugdige kijkertjes.

 

Na een kwartier of zo voel ik een stomp in mijn rug. Ik draai me om en daar staat B, met haar 1.40m een en al woede. What the fuck you do with her, I go change and you go with other girl??? Major Randy fuck up, again... B had me eerder al verteld dat ze nog in haar bar wilde omkleden en dat had ze nu dus gedaan. Ik gebaar verontschuldigend naar freelancertje, en ga met B even naar buiten. Sorry darling, I thought you left me. Tweede vrouw in tranen nu. What you doing to me? Ik probeer haar te troosten. Wat ik ook zeg, ik kan dit niet goedmaken. Uiteindelijk gaan we weer naar binnen, en ik vraag haar om voor vriend toch party night te maken. Ze doet haar best, maar na een half uur of zo zegt ze dat ze naar huis wil. Alleen. Weer een verdrietig afscheid. Ik laat haar los, voor de laatste keer, en besluit geen contact meer met haar te hebben en vertel haar dat ook. Het wordt alleen maar erger, zolang ik haar blijf zien. Die nacht krijg ik nog verschillende SMSjes van haar, varierend van boos, verdrietig tot dat ze me mist. Ik antwoord niet meer, het heeft geen zin.

 

Ik drink nog maar meer, en flirt met verschillende schatjes. Uiteindelijk neem ik afscheid van vriend, die met de taxi naar vliegveld gaat nu. En neem ik eerste freelancertje mee naar hotel, waar ik met haar vrij om alles te vergeten. Dat zal nog niet meevallen, als een echte Dracula laat ze wat sporen achter in mijn keel die ik later pas zie in de spiegel. Uitgeput val ik in slaap. Het is inmiddels 8u... 's Middags worden we wakker en ze neemt me opnieuw te grazen. Daarna rusten we wat uit, en kletsen wat. Ze gaat zich aankleden, en ik druk haar 1000B in de hand, waar ze me een zeer heftige omhelzing voor teruggeeft, en vertrekt. Bye bye.

 

 

22-10-2007, 19:58

Citaat:

Origineel gepost door Randy

De balans na een week Pattaya:

 

 

 

Rule nr one: don't fall in love. Ja ik weet het, maar dat valt zo af en toe nog niet mee. Al eerder deze week een heerlijke nacht doorgebracht met een barschatje, en later in de week nog 2 dagen met haar opgetrokken.

 

...

 

 

Misschien neem ik haar nog mee naar een eiland voor een dag of 2. Ze is heel aangenaam gezelschap, alleen wil ik wel dat het duidelijk is dat het alleen voor deze vakantie is, en verder niet.

 

Ik loop verder en voel opluchting dat ik weer 'vrij' ben, en ik mis haar nu al. Farang ting tong mak mak.

 

Wel, dat is ook weer anders gelopen dan verwacht. Heb haar wel zo af en toe een dag/nacht meegenomen. Gisteren, voordat ik weer me verder verstrikte in de gogo girls soap met A en B (zie gogo draadje) was ik weer langs haar bar gegaan en na een drankje en een spelletje besloten haar voor vandag te barfinen. Het was zeker gezellig vandaag maar mijn kop was ergens anders. Juist ja, bij A en B. Heb haar wel een paar cadeautjes gegeven vanmiddag.

 

Zojuist aangekomen op de kamer vertelt ze doodleuk dat ze morgen naar haar familie gaat. Mijn eerste gedachte: mooi, vrij spel voor Randy. Dan vertelt ze dat ze niet meer in Pattaya terugkomt. Nu dringt het pas echt door. Dit is dus onze laatste nacht. Ik leef in de illusie dat er geen einde komt aan deze vakantie en dat wordt nu even doorgeprikt. Ze gaat terug naar haar familie en zal daar ergens op een boerderij gaan werken. Was ik voor A de eerste buitenlandse klant, voor dit schatje zal ik blijkbaar de laatste zijn?

 

We gaan op bed liggen, en ik zie tranen in haar ogen verschijnen. Ze zegt dat ik andere ladies leuker vindt dan haar. Wat kan ik daar op zeggen? Ik voel me zelf ook emotioneel worden. We knuffelen elkaar, zoenen teder. Ze is rustig, maar elke keer komt er een nieuwe traan over haar wangen rollen.

 

Ze kijkt me zacht aan met haar lieflijke ogen. Ik weet niets te zeggen. We houden elkaar vast en het wordt tijd om te gaan douchen. Terwijl ze doucht tik ik snel dit bericht. Wordt vervolgd...

 

 

 

 

23-10-2007, 11:12

Citaat:

Origineel gepost door Randy

...

Ze kijkt me zacht aan met haar lieflijke ogen. Ik weet niets te zeggen. We houden elkaar vast en het wordt tijd om te gaan douchen. Terwijl ze doucht tik ik snel dit bericht. Wordt vervolgd...

 

Een nacht van diepe slaap, in elkaar verstrengeld. 's Morgens worden we een paar keer wakker, en vallen in elkaars armen steeds weer in slaap. De intensieve tijd tot nu toe hier in Pattaya, met alle emotionele verwikkelingen, begint bij mij zijn tol te eisen. Veel en heftige sex, 3 'liefdesaffaires' in 2 weken tijd, alle circuits staan bij mij op overload.

 

Uiteindelijk staan we op, douchen we en gaan ontbijten. We praten niet veel. Wel maakt ze me duidelijk dat ze om me geeft, en ik niet om haar. Voor haar is dat waar. Ik geef wel degelijk om haar, maar niet zoals in een echte, no-butterfly relatie, wat zij uiteindelijk wil. Ze accepteert dat, en ik kan er niets tegen in brengen.

 

We halen herinneringen op aan alle gekke dingen die we gedaan hebben. Na het ontbijt doen we ons gezamenlijk ritueel (ik capuccino, zij chocolade milkshake) op ons vertrouwde adresje en dan moet ze toch echt gaan. Na een laatste omhelzing loopt ze weg en ik kijk haar na. Nog eenmaal kijkt ze om en geeft me haar prachtige glimlach. Dan loopt ze resoluut weg. Ik moet mezelf dwingen ook verder te gaan. Bye bye tilac...

 

 

23-10-2007, 11:41

 

Gisteren en vandaag ook eens wat inkopen gedaan.

 

2 business suits (elk 2 pantalons), 3 zijden shirts en 1 katoenen shirt: vraagrpijs EUR 450, uiteindelijk worden we het eens op EUR 400. Geen idee of dit duur is maar ik ben er blij mee. Is overigens wel de betere kwaliteit stof, goedkopere kwaliteit zou op EUR 300-350 zijn uitgekomen (met zelfde shirts).

 

Echt leren schoenen, 2600 B. Merk Matino, mij niet bekend, wel heel netjes afgewerkt.

 

Al eerder 1 Levi spijkerbroek en 2 Gap sweatshirts voor totaal 700 B gekocht.

 

Ook aardig: extra koffer-op-wieltjes gekocht, waar je ook pakken in kunt opbergen. Vraagprijs: 2500 B. Ik zeg: 1800 B. Deal! Dus vermoedelijk toch te veel betaald . Maar voor EUR 40 zo'n koffer kopen in NL is me nog niet gelukt .

 

8 muziekDVD's van straatverkoopster: normaal 100 B / stuk, maar voor 700 B mag ik ze meenemen. Ik wil wel eens weten hoever ze naar beneden gaat, en bied 600. No can do sir you must give more. OK, 620 B en ik tel ze uit, en leg ze op tafel (tilac en ik waren net klaar met eten). Ze kijkt moeilijk, maar schudt haar hoofd. OK, final offer, en ik leg er nog 30B bij. Nog moeilijker kijken. OK, en ik geef haar de DVD's terug en leg mijn geld weer voor me neer en kijk haar aan. Zweet, zweet. Give me 10 more. No. 650, take it or leave it. Nu is blijkbaar de pijngrens bereikt, ze wikt en weegt en zegt niets. OK dan. Ik leg 10 B extra neer en weet nu dat 660 B blijkbaar de ondergrens is. Ik vermoed dat ze nu net voldoende winst maakt, dus ze zal wel zeker 500B inkoop kwijt zijn schat ik zo, dus elke 10B extra is voor haar toch belangrijk.

 

Ook nog manicure en pedicure gedaan. Totaal is de dame 2u bezig geweest, schade 400 B. Een weekje later alleen nagels knippen en vijlen 50 B.

 

 

24-10-2007, 10:12

De soap begint tot rust te komen?

 

Ik bel A, ik wil haar graag weer zien. Ze neemt op maar slaapt blijkbaar nog. Ik bel haar later weer en als gebuikelijk bij haar is ze aan de telefoon erg onduidelijk. ik zeg dat ik haar 's avonds opzoek in haar gogo. Up to you. Dit keer klinkt daar een ondertoon in waar ik onrustig van word. Choice time. Zij heeft haar grenzen aangegeven, en wat wil ik? Ik besluit het af te laten hangen hoe de zaken vanavond gaan lopen. Wie weet ben ik haar te veel aan het idealiseren.

 

Met B is het nu denk ik wel afgelopen. Ze heeft me geSMSt dat ze geen contact meer wil maar vanochtend was dat toch weer anders. Eerst een SMSje dat ze sorry is, en te dronken was, en dat het up to me is. Ik SMS terug dat het beter is dat we elkaar niet meer zien, ik doe haar teveel pijn. Nonono, I like you. Tonight we have party with friends from bar, you wanna come? No dear, better not. Krijg ik nog een laatste SMSje dat ze me wel aardig vindt, maar dat haar boyfriend binnenkort komt en dat ze daar nu op wacht. Vermoedelijk is haar trots gekrenkt dat ik niet wil komen, en moet ze nu even laten weten dat ze niet echt op me zit te wachten. Ik speel het spel mee en SMS terug dat ik blij ben dat haar vriendje weer komt, en wens haar het beste. Sindsdien radiostilte.

 

Via de kleermaker om 1e pak en shirt te passen, alles prima, en vandaag 2nd fitting, ga ik de stad in. Het is half 7 en ik ben rusteloos. Ik wil nog niet eten, dat doe ik liever met A straks, maar haar gogo gaat pas om 8u open. Ik loop heen en weer door Walking Street, waar de voorbereidingen plaatsvinden voor another wild night in Pattaya. De sfeer heeft wel wat van een kermisopbouw. Ik zie een boekhandel en loop binnen. Al gauw beland ik bij de sectie Thai & Falang: Risks & Opportunities. Ik raak in gesprek met een Amerikaan die al jaren in Thailand woont. Hij tipt me het boek Thailand Fever, een 2 talig boek waarin van alles wordt uitgelegd over de perikelen in relaties tussen Westerse mannen en Thai vrouwen. Dat kan ik nu wel gebruiken denk ik zo en ik koop het boek. Grappig is dat elke linkerbladzijde Engels is, en de rechterbladzij Thais. Zo kunnen tilac en Falang het samen lezen.

 

Het wordt weer tijd voor wat gogo onderzoek, maar er zijn er nog weinig open. Ik loop naar Baby a Gogo, zelfde Soi als Angel Witch. Binnen is het uiteraard nog erg rustig. Ongeveer 10 dames op een centraal podium, 2 die een soort lesbische act opvoeren, en nog 2 in een badkuip met, jawel, een continu stromende douche. Ik gein wat met de lesbiennes, die overdreven en daarmee de spot drijvend met die geile falangs, elkaar te lijf gaan. De lesbiennes en badkuip dames zijn helemaal naakt, de anderen dragen rokjes met niets eronder. Er zijn wel een paar sympathieke dames onder, maar geen stunners. Na twee biertjes ga ik naar de buren, mijn A bezoeken.

 

Ik loop binnen, en ze danst helemaal achteraan. Ik zie haar en ben verstomd. Ze is nog mooier dan ik me herinner. Ze ziet me, lacht, en danst verder. Ik zie geen andere vrouwen meer, alleen nog haar. Ik hef mijn magisch verschenen bacardi cola naar haar, en ze knikt, en komt even later bij me zitten. Ik weet niet wat te zeggen, bied haar een drankje aan. Zij lijkt ook wat verlegen. Korte metten denk ik, en ik vraag of ze met me mee wil vanavond, I need to talk to you. Ze kijkt me aan en zegt: up to you. Geen voorwaarden, gewoon: up to you. Then it's all the way baby, and we'll see what happens. OK, please go change then, I want to go. En ze gaat zich omkleden. De mamasan komt naar me toe, en kijkt zoekend rond. Ik vraag wat er is, en ze zegt, je komt toch voor A, en ik zie haar niet? Nee die is zich al aan het omkleden. Mamasan ook blij, en zeker als ik haar ook een drankje aanbied. Damage control, want eerder deze week had ik een lichte aanvaring met haar over A, en ik wil niet dat A daar op enige manier last mee krijgt.

 

A komt er bij, dressed to kill. Ik reken af, en nagezwaaid door de dames en mamasan gaan we richting eten. Omdat A al gegeten heeft hou ik het simpel en we gaan in dezelfde Soi bij een kraampje wat eten. Dat wil zeggen zij zoekt het uit en ik mag het opeten.

 

En nu een rustige plek. Dat valt niet mee, maar uiteindelijk belanden we bij de pier. Tot nu toe is er 0,0 fysiek contact geweest tussen ons. Ik vertel haar I like you very much. Blijkbaar komt dat over, haar gezicht wordt zachter. What about the other lady? Ik zeg dat dat voorbij is. Ik wil met A zijn, en met niemand anders. Ze zegt dat ze zich zorgen maakt, over wat ik wil, met haar en met andere vrouwen. Ik zeg dat ik nu alleen weet dat ik met haar wil zijn. Wat wil jij? Ze zwijgt, en zegt: ik weet het niet. Ik ook niet darling, let's just enjoy this moment. Ze knikt bijna onmerkbaar, en omhelst me. Ik weet niet hoe lang we zo staan en voor mij mag het voort blijven duren.

 

Reality kicks in, dit keer via een aandrang tot toiletbezoek. Met tegenzin laat ik haar los, en we lopen hand in hand terug richting WS. Naast een massagesalon is een primitief barretje gebouwd, waar een fraaie dame helemaal alleen achter zit. A ziet me kijken, en zegt, zullen we hier wat drinken? OK. We bestellen 2 bacootjes, en dat wordt geregeld. De bardame loopt met 2 glazen weg naar het restaurant ernaast, en komt met bacardi en ijsgevulde glazen terug,en 1 blikje cola light. Ja, zo kan het ook. A en de bardame kwetteren er op los als zijn het de beste vriendinnen. Ik geniet er van, en van de baco, en let vooral op de non verbale communicatie tussen de dames. Ik hoor wel af en toe het woord falang langskomen. De bardame zegt in gebroken Engels dat ze het over dronken Russen hebben, die zij elke dag ziet langskomen, fles wodka in de hand. Russen zijn niet echt populair bij haar.

 

Gogo time! We gaan naar Living Dolls Showcase, fraaie tent, mooie dames, een paar erg goede danseressen maar de meesten sparen hun krachten voor later. Goede service, geen gepush. Als ik geen tilacje bij me had zou ik hier zeker wel een keuze kunnen maken.

 

En dan naar Happy. A vraagt of het goed is dat haar vriendin C er bij komt. Die heeft vrij vandaag en wil ook stappen. De zelfde C die ik zag op A's kamer, poedelnaakt. Sure darling, call her & tell her to come to Happy. In Happy zijn echt veel mooie danseressen, maar de dansspirit is vandaag wat minder. Ik neem de dames mee naar Coyotee's, dat willen ze ook wel eens zien. Daar zijn de bekende stunners weer aanwezig, ik zie niet de dame die ik eens geBFd heb en dat is misschien maar beter ook. We genieten van het danswerk, en A probeert te raden welke dames ik leuk vind. Daar slaagt ze aardig in.

 

Dan wordt het discotijd het is alweer na twaalven. Eerst Lucifer waar een live hiphop band speelt. Ik kom nog een lieverdje tegen die als staf werkt in Chayapoon Inn. Als ik vrij was geweest had ik haar ter plekke gevraagd mee te gaan, wat een schatje!

 

Dan via Marine, waar nog niets te doen is, naar de Mixx. Onderweg krijgen de dames een bon voor een gratis drankje daar, dat is ook weer meegenomen. Dat geldt blijkbaar alleen als ze geen Falang bij zich hebben, dus gaan zij eerst naar binnen en een paar minuten later kom ik. Ook hier is het vrij rustig nog, wel een hele mooie tent. En we krijgen de party geest, opeen gegeven moment zijn we de enige 3 op de dansvloer, en we weten er een aantal kijkers over te halen mee te dansen. Party!!!! Ik flirt al dansend met wat mooie dames, en A met wat minder mooie heren, en steeds weer komen we elkaar tegen en dansen we onzedelijke dansen. C zoekt een Falang voor de nacht, en ik wijs haar op eentje die haar bekijkt. Ze werpt haar charmes in de strijd en zowaar biedt hij haar een drankje aan. Well done! Dansen wil hij eerst niet, maar als ik hem gebaar, kom er bij! komen ze meedoen, en hoe! Hij komt helemaal los, en C laat hem alle hoeken zien, en hij haar ook.

 

Ik wil weer richting Marine en Insomnia. C wil haar farang meenemen, maar die schrikt nu terug. Helaas pindakaas, dus we gaan gedrieen weer naar Marine, waar de sfeer er goed inzit. Zo na vieren gaan we naar Insomnia, waar A na een tijdje niet lekker wordt. We gaan naar buiten, en ze zegt zachtjes dat ze niet met mij meegaat, maar met haar vriendin. What?!?!?! Ik word stil van woede, dit is de 2e keer, de eerste keer met B en nu dit. Een patroon? Ze ziet aan me en vraagt: OK? No not OK darling, but it is your choice. Ik bedenk dat als ze me dit flikt, het over en uit is. Ze loopt naar vriendin voor overleg. Ik zwijg en laat het los. Ze komt weer naar mij, en zeg I go with you. Een last valt van mijn schouders, nu merk ik pas hoe gespannen ik ben.

 

We pakken en taxi en zetten vriendin onderweg bij haar kamer af. Op mijn kamer aangekomen merk ik dat ze echt dronken is. Suf eigenlijk van me, ze heeft net zo veel gedronken als ik, en ze weegt minder dan de helft van mij. Geen wonder dat ze eerst niet mee wilde. Ik kleed haar uit, zelf slaapt ze al half, maar ze kan zich zelf nog net wassen, en dan valt ze in een diepe slaap. Ik streel haar zachtjes, en ze draait zich met haar rug tegen me aan. En zo val ik in slaap.

 

De volgende middag word ik wakker, en heel voorzichtig aai ik haar. Ze pakt me vast en laat me niet meer los. Dat ontaardt in een vrijpartij waar ik U tegen zeg. Daarna wil ze verder slapen. Ik ga nu eerst eten.

 

 

 

25-10-2007, 07:27

Na het eten ga ik de stad in, A ligt nog steeds voor pampus. Ik ga naar WS, Simon's Beer Bar. Niet voor het bier, niet voor de dames, maar omdat je daar lekker rustig zit, aan zee, zonder harde muziek. Ik heb het boek Thailand Fever meegenomen en al lezend en overdenkend wordt me steeds meer duidelijk over de Thaise lieverdjes. Ik kan het boek aan iedereen aanraden die met Thaise dames te maken heeft, of het nou short time, long time, very long time (forever?) is.

 

Aan A zit ik geheel vrijwillig vast en dat hou ik ook zo voor de laatste 3 dagen. Tegen het eind van de middag belt ze me en ik ga weer naar haar terug. We gaan wat eten en daarna weer naar de kleermaker voor de 2nd fitting. De overhemden zijn ook klaar en het zit allemaal prima. De verkoper ziet mijn enthousiasme voor de zijden shirts en zegt me dat hij nog veel meer mooie kleuren heeft. Wat kost zo'n shirt nou? Ik heb alleen de totaalprijs gehoord voor pakken en shirts. 28 EUR/shirt. Ik zeg: ik wil er nog wel 2 voor 40 EUR. Moeilijk, moeilijk. Ja maar ik heb al een grote order gedaan, deze komt er gewoon bij. Hij zegt: als ik er nog 4 koop dan 80 EUR OK? Deal! Randy zal het komend jaar voornamelijk in zijden shirts te zien zijn, wat een heerlijk materiaal!

 

Ik neem A mee naar de Big C. Ze kent Pattaya amper, ze is deze maand net begonnen, hiervoor heeft ze in Bangkok gewerkt. We kijken of er een leuke film is, maar ik merk dat ze films niet zo leuk vindt. OK, gaan we shoppen. In een boetiekje hijsen verkoopster en ik haar in verschillende outfits. A vindt het wel spannend en wordt er verlegen van. Uiteindelijk blijven er een aantal mooie dingen over en ik zeg haar dat ze er 2 mag uitkiezen. Daar is ze snel uit, en ze kiest wat ik zelf ook al verwachtte. Wel checkt ze nog even of ik het wel echt mooi vind, yes tilac, great for you. De schade is net geen 1200 B. Ik zeg tegen de verkoopster: 1100. No no, en ze tikt op haar rekenmachine 1140 in. 1100 zeg ik wederom. No is too little, 1120. Ik pak haar rekenmachine, en tik 1111 in. Ze moet lachen en zegt: lucky number, OK. Als ik haar die wil geven, schudt ze haar hoofd en vindt 1100 genoeg. Wat een mooi spel toch, onderhandelen.

 

A en ik lopen de boetiek uit en ik zeg: nu je nieuwe kleren hebt, moet je eigenlijk ook nieuwe schoenen hebben. Ze kijkt me verrast aan. Ik moet aandringen voor ze wat wil uitkiezen, maar uiteindelijk vindt ze een paar dat haar erg mooi staat. Nota bene van het befaamde Nederlandse merk Bata!

 

We gaan richting WS, en ik vertel haar dat ik haar tot zaterdag wil barfinen. Dat is 2 nachten, want vanavond is ze vrij. We gaan langs haar gogo om de barfine te betalen. Ik vertel mamasan dat ik A 2 nachten wil barfinen, als zij voor mij en A een drankje betaalt. I pay you drink? No, A and me. Bedenkelijk gezicht, maar: OK. Kost haar geen drol natuurlijk, inkoopsprijs is bijna niks, maar ik heb mijn onderhandelingsvaardigheden weer wat geoefend. Binnen is C aan het dansen en ik bied haar een LD aan. Na wat geklets vindt C het wel weer een goed plan om na haar werk te gaan partyen. A en ik ook. We nemen afscheid en A en ik gaan naar mijn kamer. Om de spullen weg te leggen, maar ook omdat ik wel moe ben en even wil slapen voor we weer de halve nacht doorfeesten. OK tilac. Op de kamer douchen we maar voor ik mag slapen moet ik eerst wat lichamelijke oefeningen met haar doornemen, dan laat ze me met rust. Half een 's nachts word ik wakker, en om 1 u pakken we een motorbike taxi naar WS.

 

Eerst weer een gogo onderzoekje. New Living Dolls. 7s en 8en, helaas weinig enthousiasme bij de dames. Toch wel een paar BF kandidaten gezien maar nu maar even niet. A en ik doen weer ons spelletje van welke van de dames ik leuk vindt en ze wordt er steeds beter in. Totaal indruk: goede gogo maar haalt het niet bij Happy of Coyotee's, wel beter dan het gemiddelde. Goede service.

 

Ik wil richting Boesche, toch eens kijken of dat nog wat is na de 1e keer toen het niets was. Maar onderweg hoor ik een rockband spelen, in Hot Tuna Wine Bar. We lopen naar binnen en die gasten spelen erg goed! Covers, zeg maar Arrow Classic Rock repertoire. Superstrak, goed geluid en ze hebben er ook lol in. Zelfs nummers die ik zelf normaal niet zo goed vind (whole lotta Rosie, AC/DC) geven ze iets mee waardoor ik denk WOW. Tilacje vindt dat ik ook moet zingen maar daar pas ik vriendelijk voor. Een Engelsman heeft er minder moeite mee en zingt een paar nummers als leadzanger. Die is duidelijk ook wel een zanger in een band ergens, wat een stem heeft die vent!

 

Tilacje gaat C ophalen en ik luister verder naar de band. Zodra de dames terug zijn drinken we nog wat en de band is toe aan het laatste nummer. Waar gaan we heen dames? C is duidelijk: the Mixx! Ok. Onderweg wederom bonnetjes gescoord voor gratis drankjes (ladies only) en dat mag ook wel want een simpele Singha is 180 B! Belachelijke prijs voor een tent die zich moet bewijzen, ze kunnen denk ik beter eerst zorgen dat de zaak goed loopt en dan pas de prijzen verhogen maar in Thailand werkt dat blijkbaar niet zo. C meldt dat ze weer op falang jacht gaat, en we kletsen wat over hoe de dames dat zo aanpakken. Haar strategie heeft nu succes want binnen een uur heeft ze een Engelsman te pakken en gaat er met hem vandoor. Zo na vieren wil ik wel weer naar Insomnia, en vlakbij snacken we nog even wat satéstokjes met lekkere dingetjes.

 

Insomnia is weer lekker vol en ik daag A uit om op 1 van de 3 danspodia haar kunsten te vertonen. Op elk van die podia kunnen 2 dames tegelijk dansen. Eerst durft ze niet, maar dan gaat ze los. Volledig! Met de andere dame voert ze een lesbo act op waar mijn hormonen, en vermoedelijk ook van anderen, van op hol slaan. Wat een erotisch geweld!

 

Zo rond half zeven vertrekken we weer naar de kamer, waar we toch even de hormonen tot rust moeten brengen, en daarna vallen we in slaap.

 

 

26-10-2007, 13:50

 

Alweer de laatste hele dag in Pattaya. Morgenvroeg vertrek ik weer, met lood in de schoenen. Het zal de hele nacht wel partynight worden, dan slaap ik misschien de hele vlucht lekker door.

 

Gisteren was het ook weer bal. Eerst uitgeslapen tot een uur of 2, toen met A weer wat kamasutra overhoringen doorgenomen, en zij naar haar kamer om te verkleden voor de avond. Ik ga eten, en nog wat cadeautjes kopen voor het thuisfront.

 

Om 7u zien A en ik elkaar weer, en we gaan bowlen. Je betaalt per spel daar (80B/persoon) plus 30B entree/schoenen. Mooie zaak, alleen waar was het ook alweer? Daarna is het weer tijd om het inmiddels vertrouwde Walking Street te verblijden met onze aanwezigheid. A wil graag even langs vriendin C, die werkt in dezelfde gogo. We drinken gedrieen wat, en C verklapt dat ze vanavond weer op farangjacht gaat. Dat moet gestimuleerd worden, dus ik stel een weddenschap voor: ik betaal haar barfine (600 B), en ze kan met ons mee, drank voor mijn rekening, of zelfstandig op jacht. Als ze voor 2u een farang heeft gestrikt, wint zij. Lukt dat niet, dan betaalt ze mij 100 B. Ze wordt heel zenuwachtig nu, en opgewonden bij het idee, en checkt of ze het goed begrepen heeft. Yes dear. Die 100 B vindt ze minder strak, maar ik ken geen medelijden: up to you, take it or leave it. You're free to go, or stay with A and me. De enige farang die 'out of bounds' is ben ikzelf. OK, I do it! Ik betaal barfine en we vertrekken. C wil voorlopig bij ons blijven en we gaan wat gogo's af. C heeft 4.5 uur de tijd om te winnen...

 

Living Dolls Showcase: mooie tent, een paar hele fraaie dames, goede service. Bovengemiddeld.

 

Champion: wat kleiner, wel mooi, een vriendin van C werkt daar en C denkt er over daar misschien te gaan werken. In het Thais worden de arbeidsvoorwaarden en werkomstandigheden uitvoerig besproken, althans dat denk ik gezien hun ernstige gezichten. Op een gegeven moment gaat C's jachtinstinct ontwaken en ze gaat eens bij een farang zitten. A en ik kijken onopvallend toe en het lijkt wel goed te gaan. Drankje voor C, aaitje hier, zoentje daar, en A gaat eens poolshoogte nemen bij hun. Ze kletsen wat terwijl ik ongestoord naar de dansende dames kan kijken. Ik wenk A en vraag of het wat wordt tussen farang en C. Nee toch niet. Ok, dan wil ik wel weg. Checkbin! C heeft wel telnrs uitgewisseld met farang dus wie weet wat er nog gebeurt.

 

Boesche. Toch nog eens kijken daar. De 1e keer liep ik er in en er uit, het was toen helemaal niks. Nu is het een stuk beter, en we drinken wat. 2 dames in een jacuzzi likken elkaar schoon op intieme plekken. A en C kijken lachend toe en leveren commentaar, waar de dames in kwestie gevat op reageren, gelach alom bij de dames. De farangs kijken met onbegrip toe. Zelf vind ik dit soort sexueel vermaak absoluut niet erotisch, maar ik ben in de minderheid, veel mannen vinden het prachtig gezien hun glazige blikken.

 

Happy. Gezellig als altijd. A ziet me kijken naar een dame en vraagt of ik met die dame de nacht wil doorbrengen. Alleen met z'n drieen, als jij dat ook wilt teelac. A dringt aan en zegt dat ik best met die ander mag spelen vannacht. Ik weet niet waarom, maar A lijkt te denken dat ik A niet goed genoeg vind. A zegt dat ze te shy is voor 3 in een bed. Wil ik dat echt? Dan moet ik 2 dames zoeken. Nee teelac, ik wil jou in mijn bed vannacht, en evt een 3e erbij is leuk maar niet noodzakelijk. Ze gelooft me maar half maar is toch blij.

 

We vertrekken, en lopen langs de plek waar B werkt. A vraagt of ik haar even gedag wil gaan zeggen. Better not, we broke up now and why start again? A blijft aandringen en uiteindelijk zeg ik: OK ik ga even binnen, wacht hierbuiten 5 min. Als ik niet terug ben, ga dan naar The Mixx. OK. Een vaag plan komt op. Als B er is, en ze wil, dan kan ik haar meenemen en met A en C een feestje bouwen die nacht. Niet in bed, dat doe ik alleen met A. Maar gewoon lol maken.

 

Ik loop naar binnen, geen B te zien. Ik vraag mamasan. B werkt niet vandaag. Opgelucht en ook teleurgesteld zeg ik: doe haar de groeten, en ga weer naar A en C. In ieder geval nu ook geen complicaties, maar het was wel leuk geweest gevieren verder te stappen.

 

Tijd voor de disco! A en C willen graag weer naar The Mixx. OK dan. Daar valt het tegen. Vrijwel geen publiek. Ik wil weer weg, maar A zegt, even in de 2e zaal kijken. Daar is wel het nodige te doen, en we verhuizen met drank en al die kant op. Stevige house muziek, en we gaan te keer op de dansvloer. Niet alleen met A, maar ook met C voer ik enige dansen voor boven de 18 uit. A heeft daar geen probleem mee, integendeel ze vindt het prachtig en stimuleert het alleen maar. C is echt in optima forma, ze is niet zo mijn type maar voor zover ik kan inschatten een beest in bed. We blijven daar in verschillende combi's dansen, A en C flirten met elke loslopende farang en ook ik leef me uit. Zo wordt het wel 4u en eigenlijk wil ik nog wel naar Insomnia. Ok tilac, maar eerst even eten, OK? Dat doen we maar dan slaat de man met de hamer toe bij mij. Ik ben ook geen 20 meer tenslotte. Dus na het eten zeg ik dat ik liever naar de kamer wil. C is ook wel moe zie ik, alleen A kan er nog wel even tegen. Maar goed, eerst C afgezet, en toch terug naar de kamer.

 

Na het douchen liggen we op bed, en we praten. Diep gesprek, waarin ze me opnieuw duidelijk maakt hoe zij hierin staat. Ze denkt dat ik niet echt happy ben met haar. Zolang ik happy ben is zij happy, en ze wil alles doen zodat ik happy ben. Ze vindt me maar een rare farang, ik maak dingen veel te moeilijk en ik denk te veel. Heerlijk ontnuchterend, en ik besluit me over te geven aan het lot. Voor vrijen ben ik te moe, maar zij nog niet, en op opnavolgbare wijze verwent ze me tot ik tegen het plafond aanvlieg. Ik stort weer neer, en val als een blok in slaap. Het laatste wat ik hoor is haar zachte stem in mijn oor: sweet dreams, tilac...

 

 

28 okt. 07

Citaat:

Origineel gepost door Randy

Alweer de laatste hele dag in Pattaya. Morgenvroeg vertrek ik weer, met lood in de schoenen. Het zal de hele nacht wel partynight worden, dan slaap ik misschien de hele vlucht lekker door.

...

 

 

En gepartied hebben we wel weer, ja. 's Middags wakker geworden en met A de dag begonnen met een rustige vrijpartij. Niet zozeer hardcore sex, maar lekker intiem. Ze is gevaarlijk dichtbij gekomen, hoe moet dit aflopen?

 

Het zal een wilde nacht worden in meerdere opzichten, maar nu weet ik daar gelukkig nog niets van.

 

We kleden ons aan en zonder veel woorden, we begrijpen elkaar zo ook wel, gaan we eten. Ik kijk haar aan, en geniet van elk gebaar, hoe ze kijkt, haar gezichtsuitdrukkingen, wanneer ze me aanraakt. Na het eten gaan we naar de kleermaker. Alles is OK en hij zal de spullen 's avonds afleveren in mijn hotel. Daarna nog wat spulletjes gekocht en na een bak goede koffie zal A naar haar kamer gaan. We spreken af dat ze rond 7u weer bij mij is. Ik kijk haar na tot ze de hoek om is. De weemoed slaat nu al toe, gaat lekker zo.

 

Ik ga naar mijn kamer en pak alvast zoveel mogelijk in. Mijn plan is om de hele nacht door te halen, en zo rond 7u de taxi naar het vliegveld te nemen. Ik reserveer bij Mr Toom de taxi. Slapen doe ik wel in het vliegtuig. Ik reken ook alvast de hotelkamer af en geef de lieve dames een tip voor alle prima service waar ze blij mee zijn. Eigenlijk wil ik nog een uurtje of wat slapen maar ik ben rusteloos. Ik surf wat rond en check de email.

 

A belt dat ze er aan komt. Zodra ze binnen is houden we elkaar vast. Kon dit maar altijd zo door gaan. Ik verman me en dwing mezelf niet aan het naderend afscheid te denken. Party time! A wil graag weer naar vriendin C in de gogo. Wie weet zit daar ook wel een commercieel belang maar who cares? Op naar de gogo dus. We komen binnen en C valt me om de nek. Mamasan begroet me ook al heftig en we praten wat over mijn vertrek. Mamasan zegt dat A heel verdrietig zal zijn. Ietwat cynisch bedenk ik 'voor hoelang?' maar het raakt me wel. Het cynisme is mijn pantser nu. Met allemaal lieve dames om me heen loop ik naar de bel en ruk er zo hard aan dat hij losschiet van de balk. Alle dames gillen zo hard dat de muziek onhoorbaar wordt. Met een drankje komen ze om de beurt langs en wensen me een goede terugreis. De sfeer wordt steeds gezelliger. Ik bedenk dat ik nog vergeten ben naar de kapper te gaan, en vertel dat tegen A. Geen probleem zegt ze en ze neemt me mee naar buiten. Een paar deuren verderop zit een... dameskapper! A vraagt of ze mij even tussendoor kunnen knippen. De bazin zegt, geen probleem en zo zit ik met A en een baco in mijn hand tussen allemaal fraaie dames. Een aantal werkt zo te zien in een gogo, ze hebben een kimono aan en vermoedelijk niet veel meer, en worden opgedoft. Mooi hoor om zo eens te zien hoe dat allemaal gaat. Er komt aardig wat verf, haarproducten, krultangen en andere werktuigen aan te pas. Een kapster neemt mij te grazen en A en ik zijn heel tevreden met het resultaat. A heeft tussendoor nog een bacootje voor me gehaald en tijdens de kapbehandeling neem ik af en toe een slokje. Dat moeten we in NL ook maar eens introduceren!

 

We gaan weer terug naar de gogo en via telepatisch contact vraagt A me om C te barfinen. Dat zat er wel in natuurlijk, en dat geeft ook helemaal niets, integendeel, C is prima gezelschap. Ik zeg tegen A dat ik even afscheid wil gaan nemen van B. Tuurlijk darling, ik wacht hier wel even. Ik zeg A dat ze gewoon drank kan blijven bestellen voor haarzelf en C, en ga naar de bar van B. Die ziet me niet aankomen, ze staat met haar rug naar me toe. Ik bezorg haar een lekke hartklep zodra ze me ziet, maar lacht dan verheugd. Een drankje erbij, en we kletsen wat. Ik vraag haar mee te gaan partyen op mijn laatste avond. Ik zal 100% zeker met A meegaan vannacht, maar als B wil is ze welkom mee te feesten. Ik zal haar barfine betalen en ze mag weg wanneer ze wil. Ze kijkt me aan en zegt OK. Ben je dan wel een beetje vrolijk lieverd, de vorige keer was je niet al te blij... Yes! Wel vraagt ze me pas na twaalven op te halen, dan houdt zij nl meer over aan de barfine. No problem. Ik zeg nog wel dat ik dit met A wil overleggen, maar sowieso betaal ik haar barfine alvast aan haar.

 

Ik ga terug naar A en ze is nog mooier geworden. Het boefje heeft zich bij dezelfde kapper ook nog even laten behandelen, speciaal voor mij. Ik vertel A over mijn plan met B en ze vindt het geen probleem. Ik maak C blij door haar te barfinen en we vertrekken. Eerst eten, dames? Nou dat kan nog wel even wachten, en ik zeg dan eerst naar Angel Witch. Daar is het druk, en de shows zijn weer zeer om te genieten. Een danseresje met een fraaie buiktattoo staat naast de bank waar we zitten, en ik bekijk die tattoo eens van dichtbij. Die is heel mooi gemaakt, net als de dame in kwestie. Ze lacht en ik bied haar een drankje aan. Ze komt bij ons zitten en ze kruipt dicht tegen me aan. Zij en A praten terwijl danseresje's handjes wat ondeugende dingen doen en ik lekker geniet, en beide dames over hun rug streel. Danseresje pakt mijn hoofd en zoent me zodanig dat ik even de weg kwijt ben. Ze laat me los en lacht. A gebaart dat ze meer wil zien en ik pak danseresje vast en zoen haar tot ik ademnood krijg. De show gaat uiteraard nu langs me heen, maar ach. A fluistert in mijn oor of ik de dame wil barfinen? Nee, toch maar niet. Ze is zeker wel lief maar te veel een onbekende factor, ik wil me meer bezighouden met bekende schatjes vanavond. Dat dacht ik tenminste. Ik neem afscheid van danseresje, en we gaan.

 

We gaan eten bij Bombay, mijn favoriete Indiaas restaurant op WS. De eigenaar begroet me als een oude vriend, en ik vertel hem dat het mijn laatste avond is. Hij vraagt: wanneer kom je weer naar Pattaya? Niet: kom je weer? Dat beschouwt hij als een feit. Ik inmiddels ook. We eten, en gaan weer het nachtleven in. Ik wil nog naar Coyotee's maar dat komt er niet meer van. In plaats daarvan gaan we naar Hot Girls A Gogo, waar C's vriendin D werkt. Een mooie gogo, maar qua dames nog niet echt een toptent. Misschien wil C daar ook gaan werken. D begroet me als oude vriend, maar ik ken haar niet. Later blijkt dat A en D uitgebreid over mij gepraat hebben, en D soms mijn SMSjes vertaalde voor A. D is erg aardig en ik besluit haar ook te barfinen. Hoe meer dames, hoe beter, toch? A en C juichen, en nadat D zich omgekleed heeft gaan we richting B. Die heeft zich inmiddels ook al omgekleed en het is disco time. De dames willen graag weer naar the Mixx en ik vind het best. We lopen langs de bar waar A en ik eens gezellig hebben zitten beppen met een leuke bardame, en A vraagt me of ik haar ook wil barfinen? Tuurlijk lieverd, en ook E komt gezellig mee.

 

Ik raak door mijn geld heen en heb mijn bankpas in het hotel. Geen probleem, ik pak een motorbike taxi en de dames gaan alvast de disco in. De dames hebben onderweg weer 'gratis drankje' biljetjes gescoord om mijn financiele pijn wat te verlichten, lief hoor. Bij een stoplicht krijg ik van een dame achterop een andere motor taxi een snoepje aangeboden. Mijn chauffeur lacht en zegt dat ik sjans heb. Zoiets gebeurt ook alleen maar hier, wat een plek is Pattaya toch. Helaas ben ik geen vrij man meer, en zij gaan rechtsaf, en wij rechtdoor. Geld gehaald, en weer terug de disco in.

 

In de eerste zaal dansen we wat maar de sfeer is niet optimaal. B is toch niet echt er helemaal bij, maar de andere 4 vermaken zich prima. Ik negeer B's bui maar even, it's up to her, ik laat mijn humeur niet bederven. Behalve B gaan we los op de vloer, en na een uur of zo vertrekken we naar de 2e zaal met meer uptempo muziek. Met alle dames (behalve B) moet ik mijn erotische danskunsten vertonen, onder aanmoedigingen van de anderen. Van C wist ik al dat ze dit erg leuk vindt, maar ook D en E zijn niet bepaald shy. Ook flirten ze met loslopende farangs, en zelfs B komt er bij op de dansvloer. Zo gaat het door tot een uur of vier, en dan wil ik eigenlijk wel terug naar de kamer. Ik neem afscheid van C, D en E, en wil met A en B nog even snacken en dan met A naar de kamer.

 

Dan merk ik aan A dat het foute boel is... Ik vraag B even te wachten en praat met A. Die is boos omdat B haar de hele tijd genegeerd heeft, en nu wil ik haar ook nog meenemen om te eten???? Weer een fuck up van Randy... A loopt naar vriendinnen C en D, E is inmiddels naar huis. Ik neem afscheid van B, en we wensen elkaar het allerbeste. Ik kijk haar voor het laatst in haar betoverende ogen, en ik laat haar los. Dag lieverd, bedankt voor alle mooie momenten, ook jij zit in mijn hart.

 

Weer terug naar A, C en D. We pakken een taxi richting mijn kamer en zetten eerst D, en vervolgens C af. A vertelt daarna dat C me meer dan aardig vindt. Wat??? Ja, ze zoekt iemand zoals jij. Helaas voor C, ze is een echte lieverd maar niet meer dan dat.

 

In mijn kamer aangekomen merk ik aan A dat ze totaal van slag is. Ben je boos? Nee ik ben niet boos. Onzin, ze straalt nog steeds uit dat ze pissed off is. Ik zeg dat het me spijt van B, en dat B zich zo gedragen heeft. Ok, maar ik wil nu liever gaan. Wat???? Dat is niet de bedoeling. Ja, het is beter dat ik nu ga. Gotverdegotver. Ik pak haar vast, en praat. Ik zeg van alles, maar ze lijkt niet te vermurwen. Leg het me uit alsjeblieft, ik ben een domme farang, en ik heb blijkbaar een grote fout gemaakt, maar ik wil echt heel graag dat je blijft. Ze huilt en zegt dat ze te veel om me geeft. Ik word stil. Wat nu? Fuck fuck fuck, wat een zooi maak ik er van. Ik realiseer me dat ik verliefd ben geworden op A. Rule nr one, don't fall in love, ik dacht dat ik er niet in zou trappen. Ik wil bij haar blijven in Pattaya, maar dat kan niet. De hoteltelefoon gaat, de taxi is aangekomen. Een uur te vroeg. Ik loop naar beneden, en zeg tegen de chauffeur dat hij maar wat moet eten, ik betaal wel, en om 7 uur kom ik wel naar beneden.

 

Ik ga weer naar A. Die ligt nog steeds huilend op bed. Ik ga naast haar liggen, en probeer haar te troosten. We omhelzen elkaar. Ze kijkt me met betraande ogen aan en zegt niets. Ze eist niet, vraagt niet, dwingt niet. It's up to me, dat heeft ze al eerder gezegd. Ze weet al dat ik terug ga, dat het niets kan worden. No promises, no regrets. Klinkt makkelijk, maar dat is het niet. We hebben elkaar gevonden, maar wat voor basis hebben we? Een paar zeer intensieve dagen, heart to heart contact, cultuurverschillen, taalproblemen.

 

Het wordt 7 uur. Ze vraagt of ze mee mag naar het vliegveld. Uitstel van executie, maar ik ben te zwak om nee te zeggen. In de taxi liggen we tegen elkaar aan, ik ben helemaal kapot. Fysiek en emotioneel. We houden elkaar vast, ze fluister lieve woordjes in mijn oor. Ik streel haar.

 

Op het vliegveld check ik in, en we gaan ontbijten. De laatste keer pud thai in Thailand. Na het eten gaan we buiten zitten, en hangen tegen elkaar aan. Het wordt tijd om te vertrekken. Bij de paspoort controle staat een lange rij. Ga nu maar, zeg ik tegen A. Het taxi geld heb ik al eerder gegeven. Geen tranen meer nu, we kijken elkaar glimlachend aan. Een allerlaatste omhelzing, en ze loopt langzaam uit mijn leven. Trots, zelfverzekerd, maar ik ken de pijn die ze voelt.

 

De Pattaya blues is begonnen...

Men want to fuck many women. Women want to fuck the best provider. Only in the paysex scene both goals are met.

Link to comment
Share on other sites

heb al een derde van je verhaal door genomen en moet zeggen een super goed trip report vriend.

morgen de rest van het verhaal door nemen.

 

bedankt

Link to comment
Share on other sites

Dit zou mijn verhaal kunnen zijn.

Dit is wat ons allemaal dagelijks overkomt als wij in dit paradijs zijn.

Ik vind alleen dat je de dames erg veel betaald voor LT.

Maar ja, ik neem dan ook alleen maar bargirls, en af en toe eentje uit een gogo, maar die betaal ik ook nooit meer dan 1000 bht. voor LT. Aleen de barfines zijn duurder in een gogo.

Ik ben de laatste 4 jaar , 5 keer op valantie geweest in Pattaya, en kan wel zeggen dat ik echt verslaafd ben.

Bedankt voor jouw bijdrage in dit forum.

Ik begin meteen weer de kriebels te krijgen om zo snel mogelijk weer terug te gaan naar Pattaya.

Thanks !

Link to comment
Share on other sites

sorry - what was the question ? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Yea what you said...

 

tried to use google translate page into english yet got a error message stating request denied :P

 

Any way to get this post translated for us to read in english?

 

Thanks.

Link to comment
Share on other sites

Yea what you said...

 

tried to use google translate page into english yet got a error message stating request denied :rolleyes:

 

Any way to get this post translated for us to read in english?

 

Thanks.

The translation is already available in the (English) trip report section.

171_26699125246dae358678c9.gif
Link to comment
Share on other sites

Mooie TR vriend. Je hebt duidelijk een geweldige tijd gehad. Ben het wel eens dat je de meiden veel te veel betaald :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hoi ,..

 

Echt een schitterend trip report !! Kan helaas niet meepraten over de prijzen die genoemd zijn maar hopelijk kan ik daar vanaf volgend wel mee over praten.. ( begin september 2008 , dat is de planning..)

 

Alleen een klein vraagje? Ben je nou alleen op vakantie geweest of ben je daar met een groep vrienden geweest?

Ben zelf even aan het twijfelen of mijn eerste keer nou alleen moet ondervinden of met een vriend van mij?

Zit al sinds 2006 met de gedachte een reisje te boeken naar Thailand maar helaas niet echt veel vrienden van mij zijn vrijgezel. En kunnen jullie mij daarop adviezen geven mbt veiligheid,waar je op moet letten etc..?

 

Alvast bedankt voor jullie reacties ,.. ook een John... :Party1:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er alleen geweest, maar kwam al snel mensen van het forum tegen :Party1: Erg gezellig, en goed om ervaringen uit te wisselen. Er worden regelmatig meetings, feestjes of bar trips ('bar crawls' ) aangekondigd. Kun je gewoon heen.

 

Sterker nog, ik denk dat het beter is er alleen te zijn. Je kunt doen en laten wat je wilt, op de tijden die jij wilt.

 

En... geen moment heb ik me alleen of eenzaam gevoeld. Er was altijd wel een schatje in de buurt :D

Men want to fuck many women. Women want to fuck the best provider. Only in the paysex scene both goals are met.

Link to comment
Share on other sites

man man je bent echt wel een schrijf talent. op en top trip report. bedankt..........

<center><embed src="http://www.countdownclockcodes.com/cd/ccc-vacation/show.swf?clickURL=http://www.countdownclockcodes.com/&clickLABEL=MySpace Countdown Clocks&flashLABEL=Countdown Clock Codes&skin=http://www.countdownclockcodes.com/cd/ccc-vacation/skins/37.jpg&text=nut%20house&untilColor=6724095&textColor=0&datesColor=0&year=2008&month=10&day=7&hour=17&minute=0&second=0&x=6&y=77" quality="high" bgcolor="#ffffff" width="300" height="200" name="countdown" align="middle"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hey Randy (en allen die deze taal machtig zijn :wub: )

 

Ik weet dat Randy en de meesten hier enkel nog in het engels tikken maar ik vond het wat Randy's verhaal betreft makkelijker om in het Nederlands te reageren (in je eigen taal kun je jezelf toch het best uiten, ik geloof dat dat ook voor een farang in Pattaya zal gelden maar dit even terzijde).Ook lijkt het me leuk een beetje schwung te geven aan dit Duit..uh Nederlandstalige forum.

 

Wow, wat een verhaal :Agree1: ...en wat een lengte!! Nou ik het helemaal gelezen (jaja, en ik haat lezen) maar dit was 't mij wel waard.

 

Een aantal dingen vielen mij wel op; allereerst dat ik me er wel van bewust was mijn "emoties" thuis te laten maar dat dat gevoel enkel versterkt word na het lezen van je verhaal.Ik vond sommige dingen behoorlijk heftig overkomen.

 

Voor degenen die het verhaal niet meer helemaal voor de geest hebben 3 voorbeelden;

 

De intensieve tijd tot nu toe hier in Pattaya, met alle emotionele verwikkelingen, begint bij mij zijn tol te eisen. Veel en heftige sex, 3 'liefdesaffaires' in 2 weken tijd, alle circuits staan bij mij op overload.

 

Leg het me uit alsjeblieft, ik ben een domme farang, en ik heb blijkbaar een grote fout gemaakt, maar ik wil echt heel graag dat je blijft. Ze huilt en zegt dat ze te veel om me geeft. Ik word stil. Wat nu? Fuck fuck fuck, wat een zooi maak ik er van. Ik realiseer me dat ik verliefd ben geworden op A. Rule nr one, don't fall in love, ik dacht dat ik er niet in zou trappen. Ik wil bij haar blijven in Pattaya, maar dat kan niet.

 

Het wordt 7 uur. Ze vraagt of ze mee mag naar het vliegveld. Uitstel van executie, maar ik ben te zwak om nee te zeggen. In de taxi liggen we tegen elkaar aan, ik ben helemaal kapot. Fysiek en emotioneel.

 

En dan laat ik de telefoontjes, smsjes die 's nachts nog doorkwamen, woedende vriendinnen, huilende meisjes en geschrokken farang achterwege.Ik vond het namelijk best heftig (ik ben eerlijk hier, be gentle..)...Ik kan me toch voorstellen dat je na al deze emotionele belevenissen tijd nodig hebt gehad eea te verwerken/een plek te geven.Ik ben ook wel benieuwd of je nog veel terugdenkt aan "A"..

 

Eerlijk gezegd ben ik zowiezo benieuwd of mensen kunnen "veranderen" na een periode in Thailand (lees: Pattaya) te hebben doorgebracht; word je er harder van, kun je 't loslaten, ben je -eenmaal in NL- alleen nog maar bezig met Pattaya? In je hoofd althans...

 

Ik heb er enorm veel zin in, ben gek op vrouwen uit het Verre Oosten (toen ik op m'n 16e m'n eerste pc had met internet had ik nog geen real-life ervaring met vrouwen uit dat deel vd wereld maar (sex-)plaatjes en filmpjes wist ik wel te vinden.Ik ben ervan overtuigd dat je een voorkeur voor een bepaald type vrouw kunt hebben.Bij mij bleek dat dus niet Pamela Anderson te zijn in die tijd maar Jennifer de Jong.Slank, mooie borstjes...oke, ik zal het netjes houden :rolleyes: Maar goed; na 2 Thaise adoptie-meiden als vriendin te hebben gehad kan ik niet meer zonder;)

 

Ik heb er dus enorm veel zin in maar wil ab-so-luut niet in de valkuil stappen die verliefdheid daar gewoon is.Een toekomst heb ik daar niet en ik lees overal op het web dat dit een reeel gevaar is.Ik denk dat het daarom -in mijn geval- het beste is om vooral ST's aan te gaan en al helemaal niet de GF-experience (!).Ik heb het gevoel dat de GF-experience bij Randy wel aanwezig was (correct me if i'm wrong).Ik kan nl niet goed omgaan met huilende meisjes en betraande oogjes.

 

Nu is het mij te makkelijk op te stellen dat je "dan maar beter niet kunt gaan".De kans is nl wel aanwezig dat je tegen je gevoelens aanloopt..Ik denk dat het van realiteitszin getuigd dat je je "voorzorgsmaatregelen" neemt (LT/ST/GFE).

Randy schrijft ook dat hij wat cynisch werd tegen de mamasan mbt "A" die hem zou gaan missen.Ik denk dat dat inderdaad een pantser kan zijn om jezelf niet helemaal "mee te laten zuigen", de emotionele draaikolk in..

 

Ik vind je verhaal erg eerlijk en goed.Ik denk ook dat het wel herkenbaar zal zijn voor andere Pattaya-gangers.Wellicht dat ik ook een "dagboekje" bij ga houden waarin ik mijn ervaringen in Pattaya zal beschrijven,met de namen vd bars erbij etc..

 

Ik lees trouwens zoveel verhalen van mensen die heimwee hebben als ze weer op Schiphol landden..Dus THUISkomen...ik lees ook zoveel verhalen van mensen die er voor de 5de, 10e of 20ste x zijn geweest....

Ik ben benieuwd hoe die addiction zich bij mij gaat ontwikkelen...wat er gebeurd met iemand wiens relaties op de klippen lopen mede vanwege z'n wat grote libido (zit me meer dwars dan goed is..), iemand die gevoelig is voor complimenten (ik vind het wel erg leuk om sjans te hebben...), iemand die op slanke vrouwen met kleine borsten en lange zwarte haren valt...Kortom: iemand die nu denk dat Pattaya de HEMEL zal zijn!!! :wub:

 

Zoals "Esco" mij op de site al welkom heette: "welkom in het gekkenhuis"... :wub:

 

Als je iets kwijt wilt of tips hebt: gooi 't eruit! Beetje Nederlands is best leuk....toch?

 

:Bravo1:

Edited by e-disco
Link to comment
Share on other sites

Helaas.

 

Als je iets kwijt wilt of tips hebt: gooi 't eruit! Beetje Nederlands is best leuk....toch?

 

Geen 1 reactie op voorgaande post op het Nederlandstalige deel vd site.

 

Ik vind dat wel shit, met name omdat ik het zelf leuk zou vinden met mensen te "mailen/berichten" die juist niet aan de andere kant vd Oceaan zitten.

 

In mijn omgeving ken ik persoonlijk namelijk niemand die naar Pattaya zal gaan.Huisje, boompje, beestje (*kotszakje anyone?*) is hier troef.

Het leuke van dit forum is dat je gelijkgestemden vind, dat ik hier niet "stiekum" hoef te doen over het neuken van bargirls.

 

Natuurlijk mag je er niet vanuit gaan dat er iemand is die erop ingaat, edoch vind ik de dingen die ik mij afvraag en de vragen die ik stel wel relevant.Ik had gehoopt dat iemand met wat meer ervaring dan deze "newbie" mij wat ervaringen had willen delen over het onderwerp wat ik aansneed.

 

Ik denk nl dat verliefd worden/een gf-expercience of heftige emotionele gebeurtenissen een stempel kunnen drukken op een zo simpel bedoelde "onbekommerde vakantie van zon, sex en zuipen".

 

Ik hou er iig geval rekening mee dat er onbedoeld en onbewust toch gevoelens kunnen bovendrijven.Ik denk dat Randy's ervaring daar een goed voorbeeld van is.En ik denk dat het feit dat er op de site genoeg over "sponsors" te vinden is dit nog meer bevestigd.Ik ben benieuwd hoe jullie daarmee omgaan? En of je je hiervoor kunt afsluiten? Kortom: ervaringen..

Ik had het aardig gevonden daar in de eigen taal wat reacties op te ontvangen.

 

Ik zal mijn gedachten en de vragen die ik heb daarom verder in het Engelstalige gedeelte uiten omdat er simpelweg meer mensen zijn die de posts daar lezen en de kans op wat reacties daarom wat groter is.

 

Ik hoop dan ook niet dat deze post als een negatieve post word bestempeld.Dat is het nl niet.Ik constateer slechts dat het praktischer is in het engels te posten.

 

No hard feelings hoor, ik moest dit ff van m'n hart, vind het jammer.That's it; nothing more, nothing less.

 

:wub:

Edited by e-disco
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hey E-disco,

 

Ik lees nu pas je reacties. Ik zal je een PM sturen.

 

Cheers

Randy

Men want to fuck many women. Women want to fuck the best provider. Only in the paysex scene both goals are met.

Link to comment
Share on other sites

Bump voor de nederlands taligen onder ons.

die hier nog niet langs zijn geweest hier staan een paar mooie reis verhalen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik ben er een voorstander van om dit reisverslag en het vervolg af en toe te benadrukken, omdat het een geweldig geschreven verslag is. Veel Nederlandstalige nieuwelingen kunnen hier hun voordeel uit halen voordat ze naar Pattaya toegaan.

Pattaya lijkt een paradijs in vermomming en de negatieve kant van Pattaya merken we allemaal als we thuis zijn na een GFE te hebben gehad. Dan komen de emoties en tranen enzitten we met onze gedachten bij dat vrouwtje daar in het verre Azie, waar we zo snel mogelijk weer heen willen.

Ja, we kunnen proberen ons af te sluiten voor de emoties, maar als cupido je weet te vinden is er geen ontkomen aan. Dank je vriend voor de tijd, die je in het verhaal hebt gestoken Ik zie je volgende maand.

 

Cheers,

Adrie.

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

 

Een fantastische trip report, wordt voor mij ook weer tijd om te gaan, laatste keer was 2006.

 

Gr,

 

Zen

Link to comment
Share on other sites

Dank allen voor de complimenten! Het vervolg is overigens ook hier te lezen.

Men want to fuck many women. Women want to fuck the best provider. Only in the paysex scene both goals are met.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Goed, de laatste reactie is dan wel anderhalf jaar geleden geplaatst, maar als je dit nog leest Randy: Thanks!

Ik haal hier gigantisch veel info uit voor mijn eigen eerste Pattactie :Bravo1:

 

En je hebt overigens ECHT een schrijvers talent :Good_Post:

Holy jesus, Sole is going to hell.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mooie samenvatting van een zeer mooie vakantie naar LOS, ik hoop zelf dezelfde ervaringen op te doen, minus het drama met de meisjes die helemaal verslingerd aan je zijn (of doen alsof ze dit zijn), ben zelf van plan om echt vol gas te butterflyen, maar als ik een beetje het forum lees, is het echt een prestatie om niet voor de charmes van de dames te vallen.

 

Ennuh randy, ik weet niet of je dit nog leest, maar... wat was je budget voor de gehele vakantie wel niet, jezus op een gegeven moment wel 5 dames barfinen... man man, ik hoop ook flink wat centen uit te geven daar, maar denk niet dat ik dat ga redden met mijn financiele status... kmoet hard werken voor mn geld zullen we maar zeggen.

 

Heb het in 1 ruk gelezen (no pun intended) en heb genoten van je verhaal.

 

:GoldenSmile1:

Link to comment
Share on other sites

@Sole & realnapster, bedankt voor jullie complimenten!

 

Napster, de meeste dames zijn echt schatjes (weinig loeders meegemaakt) en ja het is moeilijk je eigen emoties in de hand te houden, zeker als je meerdere dagen met dezelfde optrekt.

 

Budget: mijn 1e trip heb ik (ex vlucht) ongeveer 100-110 EUR / dag uitgegeven. Inclusief hotel, eten en drinken, kleren kopen, bar fines etc etc. Ik keek niet zo naar geld. Maar je hoeft het niet duur te maken. Drink niet te veel in gogo's (een biertje of fris is daar al gauw 100 B / 2 EUR). Eten kan ook zeer goedkoop als je het bij Thais eten houdt.

 

Trouwens, die keer dat ik 5 dames bar finede heb ik niet meer betaald dan drank tijdens het uitgaan en de barfine. Geen LT of ST (op 1 na dan, die de hele nacht bij me bleef).

 

De emoties van de dames waren oprecht. Geen twijfel aan.

Men want to fuck many women. Women want to fuck the best provider. Only in the paysex scene both goals are met.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.