Jump to content
david555

Belgische pensioenen in toekomst betaalbaar op Thaise Bankrekening

Recommended Posts

david555

In bijlage email ontvangen op mijn vraag betreffende bevestiging van de richtlijn Europese Commissie om discriminatie op te heffen inzake betaling via bankoverschrijving voor betaling pensioenen op THAISE bankrekening

(momenteel enkel mogelijk via Internat. postwissel met alle mogelijke moeilijkheden van verlies/ diefstal en 2 maand wachten in dergelijk geval voor vernieuwde zending)

Dus wéér een schipje meer dat kan verbrand worden , en geen dubbel adres + kosten er aan verbonden meer

Goed nieuws voor ons Expatts denk ik toch....?

klikbaar PDF bestand van bewuste email RVPBetaling buiten eer.pdf

Edited by david555

jerry

Goed nieuws .... jammer dat ik geen pensioen krijg .

david555

Goed nieuws .... jammer dat ik geen pensioen krijg .

? ....te jong ? .... of simpelweg te rijk ? :GoldenSmile1: in dat laatste geval ... geen compassie :GoldenSmile1: , :LOL2:

jerry

? ....te jong ? .... of simpelweg te rijk ? :GoldenSmile1: in dat laatste geval ... geen compassie :GoldenSmile1: , :LOL2:

Beide .... :Grin3: .

david555

Hopelijk deze keer geen nederlandstalige die door zijn thuisland' terugevorderd" wordt.....na al die Engelsen ,Amerikanen, Zweden Duitsers enz. :Crazy1: ze verdwijnen hier met de regelmaat van een klok !. :WhoSaw1::Chokdee:

arsene

super, alleen hopen dat tegen ik op pensioen kan, er nog iets betaald wordt door de pensioendienst

en hopelijk niet 1€ =1thB

david555

super, alleen hopen dat tegen ik op pensioen kan, er nog iets betaald wordt door de pensioendienst

en hopelijk niet 1€ =1thB

voor de euro kwam was het toch wel altijd ongeveer 1 bath = 1 BF , dat wel...

Edited by david555

david555

In bijlage email ontvangen op mijn vraag betreffende bevestiging van de richtlijn Europese Commissie om discriminatie op te heffen inzake betaling via bankoverschrijving voor betaling pensioenen op THAISE bankrekening

(momenteel enkel mogelijk via Internat. postwissel met alle mogelijke moeilijkheden van verlies/ diefstal en 2 maand wachten in dergelijk geval voor vernieuwde zending)

Dus wéér een schipje meer dat kan verbrand worden , en geen dubbel adres + kosten er aan verbonden meer

Goed nieuws voor ons Expatts denk ik toch....?

klikbaar PDF bestand van bewuste email RVPattachicon.gifBetaling buiten eer.pdf

UPDATE !! :

Blijkbaar is het nu (eindelijk ) in orde om indien nodig je Belgisch RVP pensioen rechtstreeks op je Thaise bank per overschrijving te krijgen volgens bijgaande pagina in PDF formaat , de groene markering betreft indien binnen eer (europese landen ) de gele markering is dewelke ons nu aanbelangt, rechtstreekse   van RVP website

Betaling Pensioen Buitenland buiten EER op bankrekening aldaar.pdf

:GoldenSmile1:

Edited by david555

david555

sorry had dubbele post , deleted deze

Edited by david555