Jump to content

Support our Sponsors >> Thai Friendly | Pattaya News | Pattaya Unplugged | Buy a drink for Soi 6 Girls | Thailand 24/7 Forum | TPN Property | La La Land bar | NEW PA website | Subscribe to The Pattaya News |Pattaya Investigations | Rage Fight Academy | Buy/Sell Businesses | Isaan Lawyers | Siam Business Brokers | Belts Of Mongering - Mongering Authority | Add your Text or Event here

IGNORED

Belgische pensioenen in toekomst betaalbaar op Thaise Bankrekening


david555

Recommended Posts

In bijlage email ontvangen op mijn vraag betreffende bevestiging van de richtlijn Europese Commissie om discriminatie op te heffen inzake betaling via bankoverschrijving voor betaling pensioenen op THAISE bankrekening

 

(momenteel enkel mogelijk via Internat. postwissel met alle mogelijke moeilijkheden van verlies/ diefstal en 2 maand wachten in dergelijk geval voor vernieuwde zending)

 

Dus wéér een schipje meer dat kan verbrand worden , en geen dubbel adres + kosten er aan verbonden meer

Goed nieuws voor ons Expatts denk ik toch....?

 

klikbaar PDF bestand van bewuste email RVPBetaling buiten eer.pdf

   Non native English writing poster, not using a spell checker !! 

Link to comment
Share on other sites

Goed nieuws .... jammer dat ik geen pensioen krijg .

Link to comment
Share on other sites

Goed nieuws .... jammer dat ik geen pensioen krijg .

? ....te jong ? .... of simpelweg te rijk ? :GoldenSmile1: in dat laatste geval ... geen compassie :GoldenSmile1: , :LOL2:

   Non native English writing poster, not using a spell checker !! 

Link to comment
Share on other sites

? ....te jong ? .... of simpelweg te rijk ? :GoldenSmile1: in dat laatste geval ... geen compassie :GoldenSmile1: , :LOL2:

 

Beide .... :Grin3: .

Link to comment
Share on other sites

Hopelijk deze keer geen nederlandstalige die door zijn thuisland' terugevorderd" wordt.....na al die Engelsen ,Amerikanen, Zweden Duitsers enz. :Crazy1: ze verdwijnen hier met de regelmaat van een klok !. :WhoSaw1::Chokdee:

   Non native English writing poster, not using a spell checker !! 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

super, alleen hopen dat tegen ik op pensioen kan, er nog iets betaald wordt door de pensioendienst

en hopelijk niet 1€ =1thB

Link to comment
Share on other sites

super, alleen hopen dat tegen ik op pensioen kan, er nog iets betaald wordt door de pensioendienst

en hopelijk niet 1€ =1thB

 

voor de euro kwam was het toch wel altijd ongeveer 1 bath = 1 BF , dat wel...

   Non native English writing poster, not using a spell checker !! 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

In bijlage email ontvangen op mijn vraag betreffende bevestiging van de richtlijn Europese Commissie om discriminatie op te heffen inzake betaling via bankoverschrijving voor betaling pensioenen op THAISE bankrekening

 

(momenteel enkel mogelijk via Internat. postwissel met alle mogelijke moeilijkheden van verlies/ diefstal en 2 maand wachten in dergelijk geval voor vernieuwde zending)

 

Dus wéér een schipje meer dat kan verbrand worden , en geen dubbel adres + kosten er aan verbonden meer

Goed nieuws voor ons Expatts denk ik toch....?

 

klikbaar PDF bestand van bewuste email RVPattachicon.gifBetaling buiten eer.pdf

UPDATE !! :

 

Blijkbaar is het nu (eindelijk ) in orde om indien nodig je Belgisch RVP pensioen rechtstreeks op je Thaise bank per overschrijving te krijgen volgens bijgaande pagina in PDF formaat , de groene markering betreft indien binnen eer (europese landen ) de gele markering is dewelke ons nu aanbelangt, rechtstreekse   van RVP website

 

Betaling Pensioen Buitenland buiten EER op bankrekening aldaar.pdf

 

 

 

:GoldenSmile1:

   Non native English writing poster, not using a spell checker !! 

Link to comment
Share on other sites

sorry had dubbele post , deleted deze

 

 

   Non native English writing poster, not using a spell checker !! 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.